HTC Desire Z Grijs Review

peize9 29 juli 2012, laatste update op 29 juli 2012, 328 views

HTC Desire Z Grijs

Pluspunten

• nadat ik deze telefoon een half jaar tot een jaar heb kan ik zeggen dat, voor wie er niet veel meer mee wil doen dan bellen sms'en en de gps gebruiken hij best goed is.
  • als je filmpjes op youtube kijkt heb je weinig tot geen lag en verloopt het kijken soepel.
  • updates zijn makkelijk uittevoeren.
  • instellingen zijn makklijk aantepassen
  • kan tegen een stootje

Minpunten

• bij het maken van foro's en video's duurt het lang voordat je ze kan bekijken via de gallerij. ik weet niet waardoor dat komt. dit komt door de telefoon want ook mijn moeder heeft daar last van.
  • kan soms erg warm worden (de accu)
  • kan soms lang doen over het laden van de internet pagina's en de voorpagina.
  • de 3,5 mm voor headphone of headphone en microfoon kan snel kapot gaan.

ik heb de de htc desire Z (ik geef al een voldoende wanneer hij kan bellen en sms'en en wanneer de gps werkt).

ik kijk vooral youtube filmpjes op mijn mobiel daar is hij ook erg geschikt voor.

hij ziet er ook goed uit en is verder ook wel goed voor whatsapp en sms'en. hij heeft ook een uitklapbaar toetsenbord.

de designs die je voor de achtergrond kan kiezen zien er best goed uit.

als je opzoek bent naar een mobiel voor gps, sociale media en youtube bekijken is deze geschikt.

Heb jij ook een HTC Desire Z Grijs?