Specificaties Accessoire (Samsung-compatible) - Bekijk alle specificaties

Samsung Flip Cover Review

Erik Rip 27 juli 2012, laatste update op 27 juli 2012, 963 views

Samsung Flip Cover

Pluspunten

• Prijs is redelijk voor een originele Samsung Cover.
  • Vervanging van back-cover waardoor deze niet (veel) dikker wordt.
  • Ziet er gewoon top uit!

Minpunten

• Na 1 maand al slijtage zichtbaar
  • Onhandig in de hand met flip-cover.
  • Lastig foto's maken met cover naar achteren gefliped.

Op 26 Juni heb ik de witte Flip cover in ontvangst mogen nemen. (Was een cadeau'tje).

Na nu precies een maand deze cover gebruikt te hebben vind ik dat de algemene kwaliteit "slecht" is. De flip van de cover bestaat uit een soort van hardplastic. Daar overheen is aan de binnenkant een sude achtige vacht geplaatst. Aan de buitenkant een wanna-be leer look-a-like. Tot zover helemaal prima!

Nu zijn beiden materialen op het hardplastic geplakt wat ervoor zorgt dat precies op de naad de lijm los laat. Ik moet er wel bij opmerken dat ik de telefoon regelmatig in mijn broekzak stop waardoor het loslaten van de lijm wordt versneld.

Als tweede minpunt moet ik aangeven dat de witte voorkant erg snel vies wordt en lastig is schoon te maken.

Heb jij ook een Samsung Flip Cover?

Ik herken dit van de flipcover van de Note, die is niets beter.
foto's opsturen. Dan krijg je vast een nieuwe ;)