Asus Transformer Pad Infinity WiFi + Dock 64GB Grijs Review

fastronnie 27 juli 2012, laatste update op 27 juli 2012, 1.701 views

Asus Transformer Pad Infinity WiFi + Dock 64GB Grijs

Pluspunten

• goed om op te werken

Minpunten

• Android heeft nog een paar onvolkomenheden

Heb de Asus nu een dag of 10 in bezit. Hij bevalt prima maar heeft toch een paar kleine items die niet helemaal lekker werken. Deze zijn vooral Andriod gericht. De tablet zelf is prima, mooi scherm goed leesbaar in de Italiaanse zon. Accuduur is natuurlijk niet bijster goed, maar met accu in toetsenbord werkbaar. Heb er een paar boeken op gelezen en dat gaat redelijk. het scherm spiegelt buiten best wel. Foto's kijken gaat goed. Mooi is natuurlijk dat je met het toetsenbord prima kunt werken en dat vind ik een pluspunt. Spelletjes heb ik nog niet veel gedaan of erop gezet. Wifi gaat ook prima, werk nu via hotspot op mijn HTC desire HD en dat gaat prima. Wifi via camping is iets minder maar dit ligt denk ik vooral aan de camping Wifi. Het is nog zoeken naar de juiste apps. Daarin zou google via google play wel een meer active rol in kunnen spelen. Maak onderscheid tussen tablet en telefoon zou ik zeggen. Wimamp pro geeft een storing op de onderste werkbalk. en is niet goed schaalbaar. Hoop dat ze met een goede update komen. Geluid via koptelefoon is uitstekend. speakertje in de tablet is maar behelpen.
Toegevoegde waarde van GPS nog niet gevonden...

grz Fastronnie

Heb jij ook een Asus Transformer Pad Infinity WiFi + Dock 64GB Grijs?

'Toegevoegde waarde van GPS nog niet gevonden...'

Toch grappig dat je dit noemt, want dit is/was 1 van de kritiekpunten die mensen hadden op hun transformer prime.

Ook haal je 1 van de grote problemen van android aan; de apps. Aangezien er zo veel verschillende toestellen met verschillende resoluties zijn is het erg moeilijk om apps geschikt te laten zijn voor alle apparaten. Wat dat betreft ben je met een ipad(ios) beter uit.

[Reactie gewijzigd door ToWi1989 op 27 juli 2012 11:40]

Deze review leest niet goed, zoals eerder aangegeven kan je beter onderwerpen gebruiken (alinea's) zoals bv Beeldkwaliteit, Software enz.

Ook kan deze iets uitgebreider ik lees namelijk te weinig over de tablet zelf (nu je wat meer ervaring met het toestel hebt).

Visuele opsmuk maakt het geheel aantrekkelijker dat is aangenamer voor de lezers.

Je krijgt nu 2 sterren van mij dit kunnen er 5 worden! Mijn commentaar is niet bedoeld om je review af te breken, het is constructieve kritiek.

[Reactie gewijzigd door mafiatounes op 18 augustus 2012 12:43]

Wat zijn nou de onvolkomenheden?

Wifi ligt niet aan android zeg je zelf.
Accu duur ligt niet aan android.
WinAmp is geen android.
gps op een telefoon ok,maar om nu de hele dag met de tablet in je hand rond te lopen ...... en meestal weet ik wel waar ik me bevind wanneer ik met mijn tablet aan het werken/ spelen ben.
Er zijn genoeg mensen die zo'n grote tablet in een auto houder plaatsen als navigator!

Ook zou GPS leuk kunnen zijn als coordinaten bij foto's (volgens mij zit deze functionaliteit er wel in, toch?)

Verder is de review redelijk, maar te summier, een grote blob tekst ipv duidelijke alinea's en te veel op 3rd party dingen gericht dan de tablet zelf. (wifi camping, winamp etc)