Corsair Obsidian 650D Review

MrAwesomFace 26 juli 2012, 824 views

Corsair Obsidian 650D

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Kablemanagment
  • Fancontroller
  • Stoffilters
  • HDD Dock
  • PSU Ondersteuning
  • Sidepanel openings systeem

Minpunten

Ik heb deze kast sinds gisteren binnen en moet zeggen! "Wat een geweldige kast!" :*)
De bouwkwaliteit van deze kast is echt geweldig en voor de persoon die een mooie en stijlvolle kast wil is dit echt een aanrader! Deze kast geeft ook veel kabelmanagment opties en is handig voor nieuwe grafische kaarten van een paar honderd meter lang! :9 In ieder geval, Het is een top kast en er zijn veel opties om het stof tegen te houden. Er zitten tig stoffilters in om ervoor te zorgen dat het stof erbuiten blijft. Ook zijn er 2 grote 200mm fans meegeleverd en die zorgen ervoor de de kast goed gekoeld blijft.

Ook is het mooi om te zien dat er een hdd dock bovenop de kast zit zodat je elk moment een hdd erin kan schijven. Ook is het leuk om te zien dat er al een fancontroller inzit en daarop kan je maximaal 4 fans op aansluiten. De kast bied ook een optie om ervoor ze zorgen dat je psu goed ondersteund word en ook dit maakt de kast helemaal af! Het zijn de klein dingetjes die het grote verschil maken.

Ik moet wel zeggen dat de kast niet goedkoop was maar je krijgt zeker iets goeds terug voor je geld. :)

Heb jij ook een Corsair Obsidian 650D?

Reviews door de redactie

De foto's post ik binnenkort! Ik zal het review aanpassen nadat ik de kast een week heb gebruikt ;)
Zo'n grote kast en dan zo'n minimale review, misschien een paar foto's erbij van het inbouwen van je systeem.
Oke oke ! ;) Je hebt er inderdaad gelijk in. Ik ga einde de eerste week een uitgebreide review plaatsen van deze kast.

Dit was inderdaad een snelle krabbel en ik zal hem binnenkort updaten. Ook zal ik foto's plaatsen van deze mooie kast aangezien die dat zeker waard is. ;)