Acer AT3220 Review

Probub 31 januari 2008, laatste update op 9 februari 2011, 412 views

Acer AT3220

Pluspunten

• de mogelijkheid om hem aan de muur te hangen
  • de prijs
  • strak no nonsense design
  • na ruim 4 jaar de kwaliteit

Minpunten

• nog geen gevonden

Ik heb de TV in november 2006 gekocht.
Sinds dien gebruik ik hem nagenoeg dagelijks, zonder enig probleem tot nu toe, zelfs de batterijen doen het nog! :)

Geen pixeldefecten geconstateerd, geen uitval gehad.
Hij word gebruikt via het analoge kabeltelevisie signaal, en via de Digitale Televisie van UPC. Ook de afstandsbediening van UPC werkt goed. :)

Tevens heb ik er een aanal keren mijn pc en laptop op aangesloten, deze werkte allemaal direct op allerlei resoluties. Ook een spelletje was geen enkel probleem. Overigens heb ik verschillende OS-en hiervoor gebruikt, oa. Win XP, Vista en Linux.

De HDMI aansluitingen heb ik nog niet gebruikt, maar dit ga ik nog wel doen in de toekomst, althans dit is de bedoeling.

Echt een lekkere TV om naar te kijken!
Ik zou mensen adviseren om deze TV aan te schaffen. Qua prijs kwaliteit is dit echt een toppertje!

Edit 23-4-09

Na 2,5 jaar nog steeds geen gebreken! Was echt een leuk scherm voor een leuke prijs!

Edit 26-9-09

Na 3 jaar nog steeds geen gebreken! Was echt een leuk scherm voor een leuke prijs!

Edit 15-10-10

Na 4 jaar nog steeds geen gebreken! Ik ben er erg content mee!

Edit 9-2-11

Nog steeds in gebruik.
Inmiddels de hdmi aansluiting getest met een Xtreamer. Deze werkt ook naar behoren!

Heb jij ook een Acer AT3220?

Misschien een idee om het over de beeldweergave te hebben ?
wat wil je erover weten? 8-)
@ Prohub (naar aanleiding van je reaktie op R-Duin),
Jij schrijft de review: daar mag ook wel wat informatie uit komen :) Een review schrijven is 1 maar een complete test en verslag is wel leuk dan.