Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices Review

Nimmegeers 30 januari 2013, 2.167 views
Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik regelmatig met mijn laptop in mijn bed zit en ik geen zin had om de kabel van mijn speakers tot daar te trekken, wat trouwens ook een onnozel zicht zou zijn.

Daarom ging ik op zoek naar een draadloze oplossing en zo ben ik hierop terecht gekomen via Tweakers. Ik sloot het apparaat heel simpel aan met 1 kabel en uiteraard de voeding.
Daarna klikte ik doodsimpel op connect en connecteerde ik meteen met mijn laptop door een apparaat toe te voegen.

Ik gebruik zelf Windows Media Player en daarbij is het makkelijk (al moet je wel een aantal keren klikken) in te stellen welk apparaat je wilt gebruiken. Ik stelde dit in en hoorde meteen de muziek door men speakers.

Over de kwaliteit valt zeker niet te klagen! Ik merk momenteel niet echt een verschil tegenover anders al kan ik op dit moment het volume niet wat hoger zetten om te testen of hier een verschil in te horen is.

Het bakje zelf ziet er goed uit. Het staat onder mijn scherm en valt dus eigenlijk niet echt op aangezien het mooi zwart is.

Ik was niet echt zeker wat ik ervan kon verwachten maar het is eigenlijk beter dan ik verwacht had.

Besluit: een prachtig ding om muziek te streamen over bluetooth in een kamer. Verder zal helaas niet lukken wegens het bereik.

Heb jij ook een Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices?