HP 90-Watt smart combo-netadapter Review

yogy 24 juli 2012, laatste update op 24 juli 2012, 458 views

HP 90-Watt smart combo-netadapter

Pluspunten

• Degelijk
  • 90 watt

Minpunten

• Formaat
  • Gewicht
  • Eerst op een knopje drukken om op te laden

Kwaliteit Score: 4
Ik gebruik deze adapter in de auto om mijn HP ProBook 6560b op te laden.

Het eerste wat opvalt aan de adapter als je hem uit de doos haalt is het formaat en het gewicht. Het formaat is eigenlijk enorm en het ding weegt meer dan een kilo. De kabel die in de laptop moet is erg stijf, wat je dus juist niet wilt hebben in een omgeving als een auto of vliegtuig.

Ook kan je de kabel er niet mooi omheen doen als je hem niet gebruikt. Het meest frustrerende is wel dat je op een knop moet drukken om de laptop op te laden. En elke keer als de stroom eraf is geweest (b.v. het contact van de auto) moet dit weer opnieuw.

Maar verder doet hij zijn ding. Er zit een verloop kabeltje bij naar een kleiner formaat aansluiting. Ik denk dat dit is voor oudere HP laptops. De lader kan 90 watt leveren, dus is geschikt voor zware laptops

Tegen HP zou ik willen zeggen: kijk eens naar de Dell 450-10682. Deze is klein van stuk, soepele kabels, licht en je hoeft geen knopje in te drukken om op te laden. Er zit zelfs een etui bij!

Heb jij ook een HP 90-Watt smart combo-netadapter?

dat knopje is zodat de accu van je auto niet wordt leeggetrokken, wanneer je dat niet wil..
de Dell 450-10682 is op het oog een mooie compacte voeding maar de bedrading is heel erg zwak. voor de prijs is het de miskoop van de eeuw. investeer liever in een compatible adapter van b.v. trust
Ja, maar met de meeste auto's gaat de spanning eraf als je de sleutel eruit trekt. Maar het idee is ook wel goed, maar maak er dan een schakelaar van en niet een moeilijk in te drukken knopje. Ik zal nog wat foto's bijvoegen.