Brother HL-2030 Review

lysfamkeNewbie 30 januari 2008, 262 views

Brother HL-2030

Pluspunten

• snel
  • geen onderhoud
  • geen paper jams
  • laag inktverbruik

Minpunten

• geeft wat geluid als hij warmloopt.

Inktverbruik Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Ik heb deze printer nu ruim een jaar, en net een nieuwe toner er in gedaan, al die papers voor de studie vergen wel wat. Maar ik denk dat ie onderhand ook wel een pak papier of 4 geprint heeft. (ca 2000 paginas met de starttoner)

Inktverbruik
Op zich waarschuwt hij prima als ie denkt dat de toner leeg is, maar als je nooit naar lichtjes kijkt, zoals ik , zie je die ook niet knipperen. Na een tijdje blokkeert hij gewoon, en print niets meer. Dit komt altijd op de slechte momenten, dat je dus geen toner op voorraad hebt. Truc: plak de censor af met donkere tape, of zet een stukje karton voor. Google knows all about it!
Er blijkt dat je dan nog rustig een pak papier (500 paginas) kunt printen voor de kwaliteit zichtbaar verminderd, de toner hoeft dus niet onbruikbaar/leeg te zijn op het moment dat de printer dat detecteert.

Algemeen
Iik heb geen klachten over deze printer, hij is altijd paraat, altijd snel, (zeker als je nu inkjets gewend bent, weet je niet wat je overkomt met deze printer.) Vergt nauwelijks onderhoud, ik heb nog geen paper jams gehad, Zeker een aanrader!

Heb jij ook een Brother HL-2030?