Specificaties Radiogestuurde muis en 880dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech VX Nano Review

m-tuning 30 januari 2008, laatste update op 29 juli 2008, 590 views

Logitech VX Nano

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Knoppen zijn in te stellen
  • Zijwaarts scrollen
  • De kleine Nano ontvanger
  • Incl. draagtasje en batterijen

Minpunten

• Wat prijzig
  • De muisklikken klinken wat hard

Ik heb de Nano voor mijn Vaio FZ38M gekocht.
Ik ben nu 2 dagen in het bezit van de laptop en de muis en het is een genot om met beide te werken.

Alles werkt perfect en je kan gelukkig ook alle knoppen instellen.
Zoals de Search knop, deze staat standaard op Yahoo en ik heb dus liever google.nl.
Ook het scrollen vindt ik erg lekker werken, ik heb bij mijn desktop PC een Razer Diamondback en het is wel een groot verschil qua scrollen.
Wat ik ook een leuke feature vindt is het zijwaarts scrollen door het scollwieltje naar rechts of links te drukken.

Ik heb ook een paar games geprobeerd (FEAR en Unreal Tournament 3) en daar werkt de muis ook naar behoren.
Hij is erg nauwkeurig, en dat is natuurlijk erg belangrijk.

Al met al een goede muis, maar het prijskaartje is wat mij betreft wel wat te hoog.
(Heb 64,95 betaald bij de Mediamarkt)

Heb jij ook een Logitech VX Nano?