Philips 42PFL9632 Review

PE2AABNewbie 28 januari 2008, 1.107 views

Philips 42PFL9632

Pluspunten

• 3 HDMI ingangen
  • 2 Channel Ambilight
  • Goede audio
  • Scherp beeld
  • 100 Hz 'Clear LCD' voor scherp beeld tijdens bewegende beelden
  • HD Ready
  • DVB-T

Minpunten

• Ik heb er nog geen kunnen ontdekken.

Van de week de 42PFL9632D met Ambilight gekocht
Een mooi scherm met een prima en nette 'glas' design voet. Tevens is de 'Housing' zeer strak en staat het goed in een modern interieur.
De beeldkwaliteit is, voor een 107cm scherm, zeer goed te noemen. Ik heb een behoorlijk CAI signaal (+65dB) dus van de CAI is het beeld prima. Tevens heb ik UPC digital. Als ik via Digital kijk naar een kanaal welke een goed' bedeelde' bandbreedte heeft, is het een genot om naar te kijken. Een zeer scherp en strak beeld met nagenoeg geen 'blurring' beeld.
De Ambilight reageert zeer netjes op het beeld en is in diverse settings in te stellen naar de wens van de gebruiker. Tevens is het uit te schakeln indien gewenst.
Het audio van de interne 8W speakers klinkt perfect. Een zeer goed 'stereobeeld' en een strakke 'bas'.
Ik las dat er ook een DVB-T ontvanger in zat. Digitenne is hier sterk vanwege een mast in de buurt. Dat deel heb ik nog niet getest maar zal ik zeker eens proberen. Just 4 Fun zullen we maar zeggen.

Eindconclusie: Een aanrader.

Code UPC Afstandsbediening: 0067

Heb jij ook een Philips 42PFL9632?

Dit scherm is Full HD, niet HD Ready (zoals jij schrijft).
Grizzly.

Als je ontvanger of kabelaar je geen HD signaal bied kun je geen HD beeld bekijken. Hij is geschikt voor HD. Als een uitzending HD is dan kun je daarvan genieten. Dit betekend in veel gevallen extra kosten (andere SetTopBox of ander abbonnement)

Rick