Trust 90W Notebook Power Adapter - Black Review

Vinnie-KNewbie 20 juli 2012, laatste update op 20 juli 2012, 552 views

Trust 90W Notebook Power Adapter - Black

Pluspunten

• Als hij werkt is hij goed.

Minpunten

• Hij moet wel werken natuurlijk...

Bij mij piepte de adapter, ('coilwine'), en in de winkel vond men dit geen reden om het apparaat om te ruilen. Ik heb contact opgenomen met de fabrikant en gelukkig heb ik zo een nieuwe gekregen. Deze is stil, maar ik ben wel verzendkosten kwijt.

Andere reviews die het piepen bevestigen:
www.laptopshop.nl/review/...rsele-ac-adapter-90w.html

Als beoordeling zou ik dus de waardering 'matig' willen selecteren, maar omdat deze optie niet beschikbaar hier is, geef ik die bij deze.

Heb jij ook een Trust 90W Notebook Power Adapter - Black?

je hebt enerzijds gelijk, hij had wat over de accesoires kunnen vermelden en bijvoorbeeld de spannings stabiliteit maar zoveel features zitten er nu eenmaal ook niet aan een adapter.

Bovendien HOEFT een review hier ook niet compleet uitgebreid te zijn, het gaat om de ervaring die een gebruiker met een apparaat heeft en dit is de ervaring die deze meneer heeft met het product.
Ik verwachtte een review te lezen in plaats van een flame.. Ga hiervoor naar het forum ofzo. Dit is nutteloos.