Canon PowerShot SX260 HS Zwart Review

lampie1979 18 december 2012, 5.430 views

Canon PowerShot SX260 HS Zwart

Pluspunten

Minpunten

• Waarom anno 2012 nogsteeeds een separate lader bijleveren? Men moet de accu verwijderen om deze op te laten. USB laden zou handiger zijn. Ik heb b.v. ook een Joby. Nu moet ik iedere keer het voetjes van de camera schroeven omdat ik anders het klepje, waar de accu achter zit), niet kan openen.

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 3
Snelheid en automatiek Score: 4
Na een zorgvuldige selectie uiteindelijk voor deze Canon gevallen. Geen moment spijt van gehad. De foto's zijn prachtig. Ook handmatig kan men de nodige instellingen wijzigen (b.v. foto's bij slecht licht).

Ook heeft deze camera GPS met tracking functie (dus continue de coordinaten vastleggen).

Al met al zeer tevree.

Heb jij ook een Canon PowerShot SX260 HS Zwart?

Reviews door de redactie

Al met al zeer tevree.

Enige nadeel:

Ik heb b.v. ook een Joby. Nu moet ik iedere keer het joby voetje van de camera schroeven omdat ik anders het klepje, waar de accu achter zit), niet kan openen.
De reactie die je hier geeft, op je eigen review, is langer dan de review...
Nee het is een exacte kopie van de review + minpunt wat hij noemt;)
Wel jammer dat dit de enige review is van de winnaar van de Tweakers awards..
Wel een zeer stevig punt wat hij daar heeft met betrekking tot het laden van de batterij.. Waarom inderdaad niet gewoon een usb aansluiting en dan eventueel een extern pack voor de energiefreak..

Zit hier blijkbaar geen Wi-Fi op? Niet dat het nodig is, maar ik vind het dramatisch handig dat als ik thuis naar binnen loop, mijn fotootjes gelijk via wifi op mijn servertje worden opgeslagen. Of al was het maar naar Dropbox ofzo. Maar dit zal voorlopig wel voorbehouden zijn aan de smartphones en de Android-camera's..

[Reactie gewijzigd door Duke-it op 7 februari 2014 08:56]