Specificaties GF 8800 GT (600MHz), 512MB DDR3 - Bekijk alle specificaties

Asus EN8800GT/G/HTDP/512M Review

redweedNewbie 26 januari 2008, 660 views

Asus EN8800GT/G/HTDP/512M

Pluspunten

• Krachtig
  • Blijft redelijk koel
  • Ondersteuning

Minpunten

• Best lawaaig als koeling op 100% gaat.

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb deze kaart al weer een week of 12, en ben er heel tevreden mee.
Deze kaart zorgt ervoor dat ik met m'n AMD 3200+ en 1gig geheugen Crysis op medium kan spelen(in DX10). Verder is hij best stil, behalve als de koeling op 100% gaat via Smartdoctor. Een monsterkaart voor een mooi prijsje :)
Ik draai deze kaart onder Xp en Vistax64 en op beide platformen draait hij geweldig. Daarbij is COHOP, die bijgeleverd wordt, een sublieme game om hem flink onder druk te zetten, zeker onder DX10(hier heb je wel Vista voor nodig).
Ik zou zeggen: Als je meewilt met de top, en je vindt 600 euro voor een Ultra te duur, dan zou ik als ik jou was deze eens proberen!

Heb jij ook een Asus EN8800GT/G/HTDP/512M?

Top review! Ik ga hem nu meteen kopen want ik weet precies wat ik er aan heb!
Dank je (rent naar de winkel)
Ik ook, ik ook O+ . Ik zat al te twijfelen maar na deze review gelezen te hebben ben ik ervan overtuigd dat hij superdupergoed is...
Je review is niet zo jofel. Graag benchmarks, wat nummertjes enz.

Verder is je proc. een bottleneck.
En Vista 64 met 1 gb ram :z

En 12 weken ervaring sinds December 2007 :z
Prachtige Review, hier heb je echt je best op gedaan.
14-jarige nieuwe tweakertjes mogen best wat warmer welkom geheten worden!

Redweed, check eens wat andere reviews van videokaarten om te kijken hoe zij het gedaan hebben. Dan kan je jouw review daar een beetje op aanpassen (wat uitgebreider)
Dit soort 'reviews' hoort echt niet op t.net. Ga hem eens heel snel verwijderen! :+
Waarom geef je voor de overklokbaarheid een Goed als je het er verder niet over hebt in je review? :)
hij praat echt over niets.

geef benches, geef uitleg waarom je hem zo goed vind, enzovoort.

btw, waarom koop je zo'n goeie kaart als je een AMD 3200+ hebt:p, je had die beter eerst vervangen, maar dat doet er niet toe.

allesinds, mensen die een deftige review willen over de ATI HD3870:p, check de mijne even;)...

ciao