Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard Review

1164007 26 januari 2008, 300 views

Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard

Pluspunten

• Mooie plaatjes op de doos
  • Leuk knipperend, rood lichtje
  • Veel verschillende knopjes met lettertjes erop

Minpunten

• Onbruikbaar

Op het eerste gezicht lijkt dit toetsenbord het ideale MCE product: RF technologie, een trackball. Koppel daar aan de goede prijs (ik betaalde 55,- bij Yorcom) en alle ingredienten zijn aanwezig voor een goede koop...

Nee dus.

Op mijn beide pc's (MCE 2005 en XP Pro, beiden up to date) geeft het apparaat geen krimp, afgezien van wat vage kreten als 'device found'. Een probleem m.b.t. de ontvanger wordt m.i. veroorzaakt door een enorme ontwerpfout, waarbij plastic randen een goed contact tussen usb-stick en usb-aansluiting verhinderen.

Na inruil gaf ook een tweede exemplaar soortgelijke symptomen. Wellicht dat ik twee defecte apparaten getroffen heb: als dit waar is, is dit voor mij voldoende om te concluderen dat, tenzij je zin hebt in tijdverspilling en frustratie, Trust af te schrijven. Als mijn ervaring niet te wijten is aan een 'toevallig' defect product maar representatief is voor de overall kwaliteit van Trust, is dit zo mogelijk nog triester en schaam ik mij voor het feit dat Trust Nederlands is.

Dit is helaas een inferieur product dat mij (en velen voor mij zo te lezen) verleidt heeft op basis van beloften die het op geen enkele manier waar maakt.

Heb jij ook een Trust KB-2950 Vista Remote Keyboard?

Ik had een Trust geluidskaart die het onder XP pro echt super goed deed dus lang niet alles van hun zuigt ;) Maar Trust staat inderdaad niet bekend om extreem goede kwaliteit.