Trust GXT 32 Gaming Mouse Review

bastiaansmit199 15 juli 2012, laatste update op 15 juli 2012, 625 views

Trust GXT 32 Gaming Mouse

Pluspunten

• Veel instelbare knoppen
  • Goede grip
  • Goede DPI
  • Bluespot laser

Minpunten

• Misschien ietsjes te ligt (ligt er aan wat je gewend bent)
  • Beetje stuge usb kabel

Ik heb deze muis nu bijna een half jaar. Direct toen ik hem thuis kreeg bleek er iets niet goed te zijn en viel de muis soms uit en hoorde ik TuDu (het geluid dat je bij windows hoort als er hardware is verwijdert) daar na kwam die direct weer bij maar dit is zeer vervelend. Wist eerst niet wat het was maar kwam er al snel achter dat bij de overgang van de muis naar de USB kabel dat daar een kabel breuk zat.

Heb toen mijn oude muis weer gebruikt tot een paar week terug. Ben helemaal vergeten de muis terug te sturen. Beetje dom maar goed. Ik heb de muis zelf open gemaakt en zag dat er inderdaad bij 1 van de draadjes een beschadeging zat die net tegen de mantel-draad aan kwam. Heb dit opgelost door er een beetje contact lijm op te doen zodat de kabel geen verbinding krijgt met de mantel-draad.

Sindsdien doet de muis het weer super! Heb verder geen klachten alleen wel een beetje jamer van die kabel breuk, misschien alleen toevallig bij mij. Verder vind ik het een goede muis voor een goede prijs! Het heeft veel knoppen, een goede grip en een goede DPI. Ook de BlueSpot-engine is geweldig geen rare uitschieters meer met de muis!

Ik geef de muis een 7.2 van de 10

Ik hoop dat anderen hier iets aan hebben! De muis op zich is een aanrader voor weinig geld, als je maar geen kabel breuk hebt zoals ik ;)

Heb jij ook een Trust GXT 32 Gaming Mouse?