Specificaties 2,2" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia 6110 Navigator Zwart Review

dominiqueanecaNewbie 25 januari 2008, 205 views

Nokia 6110 Navigator Zwart

Pluspunten

• Een prima besturingsysteem
  • Zo goed als alles werk uitstekend
  • waar voor je geld

Minpunten

• de camera is ondermaats
  • warrige communicatie tussen telefoon en pc

Mijn Nokia Navigator is een prima telefoon met meer plus dan minpunten. Voorbeeld van een minpunt is de communicatie tussen pc en telefoon. Warrige routines, bizarre waarschuwingen en mislukte software-updates resulteerden in een totale crach binnen 1 week. Gelukkig ben ik zeer vriendelijk geholpen in een Nokia service-point waar net voor mij nog iemand stond met hetzelfde probleem. Binnen 2 weken kreeg ik een nieuwe Nokia en dit kosteloos. :) De telefoon laat zich prima instellen en het S60 besturingsysteem is een zegen. Mailinstelllingen zijn dan weer niet zo intu´tief maar verder scoort de navigator uitstekend. De camera is het enige stukje hardware dat uit de toon valt. Goede foto´s krijg je alleen in perfecte omstandigheden, en dat was bij mijn sony toch wel even anders. De flits op het toestel is ronduit waardeloos. Verder is alles goed tot zeer goed. De GPS, de mp3-speler, en de fotoviewer zijn allemaal super. Ook de bouwkwaliteit, de luidspreker en de batterij zijn prima. Hier spreekt dus een tevreden klant. Me like Nokia _/-\o_

Heb jij ook een Nokia 6110 Navigator Zwart?