Recom RC-4B Review

Henkielip 12 juli 2012, 999 views

Recom RC-4B

Pluspunten

• Stevige kast (voor de prijsklasse)
  • strak ontwerp!
  • Usb poorten en kaartlezer mooi weggewerkt in het ontwerp

Minpunten

• ruimte voor maar 2 dvd/cd spelers

Vandaag de Recom RC-4B binnengekregen. De goedkoopste behuizing die er op tweakers te vinden is! O-)
De behuizing zit in een goede doos verpakt met de bekende stukken piepschuim en plastic.

Naar mijn mening is het een mooi strakke kast, de voorkant is bewerkt met glanzende zwarte lak en er zit dan ook een extra plasticje overheen. Al met al voelt de kast stevig aan, de zijkanten voelen goed en stevig aan. jammer dat er geen duimschroeven in zitten (die schroeven die je met de hand kunt los en vast draaien).

De binnenkant van de kast valt mij enorm mee, alles voelt stevig aan en er zijn (bijna) geen scherpe randen te vinden.

Ruimte voor een floppy of kaartlezer is er ook nog! :o een klein gat is open gelaten onder 2 dvd sleeve's.
Die kaartlezer wordt via de voorkant bereikt met een handige druk knop op de behuizing en daar zitten ook 2 USB poorten + de audio en mic. poorten. De vraag is natuurlijk hoe lang dit functioneren blijft.

In totaal is er zo'n ruimte voor 4 fan's. 1 op de zijkant, 1 in de voorkant en 2 kleintjes op de achterkant. Warmte productie en dergelijke kan ik nog niet beoordelen.

Foto's volgen nog.

Tot zo ver deze review, ik heb mijn hardware nog niet, dus op dat gebied kan ik helaas niks testen.
Naar mijn mening is dit een goede strakke kast, het is natuurlijk een mini-atx maar al met al is de kast zeker stevig.

Heb jij ook een Recom RC-4B?

Foto's misschien ben aan het twijfelen om deze te kopen.
Persoonlijk vind ik deze kast erg vingerafdruk gevoelig. Vind ik zelf het grootste minpunt.

De CD/DVD vind ik niet zo erg. We leven niet meer in 2005 :+