Kingston ValueRAM KVR667D2N5K2/2G Review

Caris 29 januari 2008, 680 views

Kingston ValueRAM KVR667D2N5K2/2G

Pluspunten

• Goedkoop
  • Stabiel
  • Wat wil je nog meer.........

Minpunten

• Zien er niet al te mooi uit

Stabiliteit Score: 5
Heb deze latjes gekocht omdat de Corsair XMS2 (cm2x1024-5400c4) latjes niet goed werkten op mijn moederbord.
Had voor 35 euro per 2 latjes van 1gb niets te klagen dacht ik zo.
Nu draaien ze al een maand zonder problemen. Heb nog niet gekeken naar de overclockbaarheid, zie het nut er ook iig nog niet van in :)

Voor weinig geld gewoon goed geheugen , meer kan ik er niet van zeggen :)

Overclockbaarheid is niet zo super, heb het gisteren getest, maar hij kapt er nogal snel mee :)
Had mijn Core 2 duo op 2,66 staan ipv 2.13, toen begon het geheugen te lacken, maybe dat ik het meer voltage moest opschroeven, maar hij is me standaard snel zat dus ben ik niet verder gegaan :)

Heb jij ook een Kingston ValueRAM KVR667D2N5K2/2G?

Prima review. Ik was al maanden aan het twijfelen, maar je hebt me overtuigd!
sjezus ... echt een flut review om eerlijk te zijn
geef is meer informatie hier over
echt zeer zwak ... misschien een fototje ofzow?
Maar goed dat jij zoveel goeie reviews hebt geschreven of niet!
;)
ValueRAM, dat behoeft duidelijk geen foto, wat opzich wel leuk had geweest was een memtestje en misschien niet overclocken maar een timing verlaging alleen als hij weet wat hij doet anders ook nodeloos risico.

Goed maar kan beter, als ik jou was voegde ik nog even een memtestje toe, Lavalys Everest is wel een makkelijk pakket om het mee te testen.

Edit: Test is vooral interessant om te vergelijken met andere moederborden/processoren etc. :)

[Reactie gewijzigd door PaddoSwam op 29 januari 2008 22:32]

Timing, overclocking, verpakking, foto's, benchmarks!
zwaar onder de maat!
Ik wilde alleen zeggen dat het prima modules zijn voor dat geld!
Zie al mensen genoeg die de timings enz enz erbij hebben gezet.
Wou de stelling alleen een beetje versterken.
Bedankt!
Caris, stoor je niet aan die zeurpieten. Jij hebt je mening gedeeld en hebt gemotiveerd waarom je het goede latjes vind. Klaar :)

@ Wacko171; we zijn niet op msn.
@ freak2004; niet iedereen is een overclock freak en de verpakking kun je toch wel raden? :O

Triest hoor, dat iemand de moeite neemt om zijn mening te delen over een product en dat het meteen afgezeken moet worden....
Thanks, erger me er ook vaak aan.
Zijn produkten waar ik enthousiaster over ben, daar maak ik wel een uitgebreidere review van.
Maar er waren er al 2 die er fotos (wat alleen maar extra hdruimte kost) en timings en alles al bijhadden, denk dan versterk ik hun mening alleen even.
Dan weten andere mensen misschien dat het ook goed werkt met hun P5NSLI, maar dat word blijkbaar niet eens gewaardeerd.
Ergste is nog afgezeken worden door iemand die zelf nog niet 1 review heeft gemaakt en pas net lid is....

[Reactie gewijzigd door Caris op 22 januari 2008 18:18]

Die mensen die lopen te zeuren moeten maar gaan Googlen als ze overclock prestaties o.i.d. willen weten ;)

That's the Tweakers way!
Leuk hoor, een foto van een geheugenreepje ...

Bij mij werken dezelfde stokjes uitstekend in een Asus P5K-E/WiFi-AP. Lekker goedkoop en met 8GB voor virtualisatie met VMWare, Photoshop CS2 op Windows XP Professional x64 een prima keuze.