Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting - Bekijk alle specificaties

Razer Naga Molten Special Edition Review

CreX 8 juli 2012, laatste update op 8 juli 2012, 809 views

Razer Naga Molten Special Edition

Pluspunten

• 17 Programmeerbare knoppen
  • Lekker lang draadje
  • Verlichting aanpasbaar

Minpunten

• Minder geschikt voor grote handen

Na een tijdje de Naga Molten van Razer in gebruik te hebben kan ik niet anders als positief oordelen over deze muis. De beste feature van deze muis is toch wel dat alle 17 knoppen naar wens van macro's voorzien kunnen worden, vooral handig bij mmo's, maar heb er ookal heelveel plezier van gehad bij andere games. Draadje van de muis is lekker lang, bouwkwaliteit goed en de bijgeleverde software dik in orde. Enige puntje van kritiek is dat de muis qua ergonomie wat minder geschikt is voor mensen met grote handen. Voor de rest een aanrader.

Heb jij ook een Razer Naga Molten Special Edition?

Ik ga het ff doornemen, binnenkort een gewijzigde versie. Thanks voor de feedback.
Niet de beste review, maar wat mij betreft is het genoeg zat als het om een muis gaat.
Wat mij betreft niet, de auteur zou er goed aan doen eens te kijken bij andere reviews over muizen. De hier gegeven informatie is geen gebruikerservaring, maar een opsomming van feiten die ook uit de specificaties gehaald zouden kunnen worden.