Cooler Master Centurion 5 CAC-T05 Review

Darkvater 22 januari 2008, 266 views

Cooler Master Centurion 5 CAC-T05

Pluspunten

• design
  • prijs
  • geluidsproductie

Minpunten

• inbouw HD/DVD's

Ik heb deze kast gekocht na de lovende reviews hier op tweakers, maar ik moet zeggen dat ik er niet helemaal mee eens ben.
Vooral het inbouwen van harde schijven is een ramp. De schuifsystemen zijn bagger en je moet precies de plaats vinden waar een nopje het gat van de HD vindt. Echt slecht. Hetzelfde geldt trouwens voor het inbouwen van de CD/DVD drives. Hadden ze wel wat meer aandacht aan kunnen besteden.

Het instructieboekje kan je eigenlijk net zo goed gelijk weggooien. Ergens geschreven in China met een online vertaler ofzo en zonder ook maar enig zinnigs erin. De plaatjes zijn ook zo klein dat je er niks aan hebt.

De rest van de kast heb ik niet veel speciaals over te zeggen. Goed afgewerkt, stil en een acceptabele prijs.

Heb jij ook een Cooler Master Centurion 5 CAC-T05?

Erg karige review, ik zou even naar andere mensen hun reviews kijken en de FAQ doorlezen.
Karig inderdaad. Ook begrijp ik je beoordelingen niet helemaal.

Je geef een relatief laag punt voor inbouwmogelijkheden maar geeft nergens aan waarom. De "problemen" die je in je review aan geeft vallen onder installatiegemak, waar je al een lage beoordeling hebt gegeven.

De algemene beoordeling vind ik dan ook wat laag aangezien je tevreden bent over het design + afwerking, de prijs en de geluidsproductie. De meest belangrijke punten lijkt mij zo. Want hoe vaak haal je nou je schijven / DVD drives eruit?
Misschien heb je last van een productiefout? Hier doet hij namelijk prima. Je review is net zoals hierboven is geschreven wat mager, niet echt een aanvulling.