Playseat Playseat Review

Lampuhkap 20 januari 2008, 1.924 views

Playseat Playseat

Pluspunten

• heerlijke stoel
  • Geeft racegames met een force feedback stuur net DAT beetje extra!
  • slijtvast en makkelijk onderhoudbare stof (handig met kinderen)

Minpunten

• Vrij duur
  • Lastig op te bergen

Ik heb nu al een poosje deze Playseat in gebruik (Monaco Blue).
De stoel zit heerlijk, vormgeving is goed en de gebruikte stoffen/materialen zijn reg goede kwalitiet,slijtvast en makkelijk schoon te houden. De beugels die erbij zitten om het stuurtje en de pedalen op te monteren zijn wel vrij groot,wat het opruimen een drama maakt. Maar goed, je moet er wat voor over hebben toch? ;) je zitposiie is goed in te stellen. Het is jammer adt het met van die grote draaiknoppen moet, een verstelbaar glide-systeem had handiger geweest. (deze setjes zijn wel los te krijgen)
Ook voor langere tijd op de stoel zitten is goed te doen, ik heb m inmiddels geconvert naar verrijdbaar bureaustoel en ik gebruik m dagelijks en het blijft heerlijk zitten. Racegames spelen krijgt echt een heel andere dimensie met zon stoeltje en in mijn geval een Driving Force Pro! Nu is na een poosje t kussentje wat uit gaan zakken, wat ik toch wel jammer vind dat dat redelijk snel gebeurde. Gisteren contact gehad met de fabrikant en die wilde me wel helpen aan een nieuwe! :D Erg netjes! Op een zaterdag werd er zelfs nog supersnel gereageerd op mijn e-mails en ze nemen ook zelf initiatief tot het oplossen van het probleem.
Ze hebben aangeboden een zwart alcantara kussentje te sturen, wat natuurlijk helemaal niet erg is :) (de blauwe werden niet meer gemaakt)

Al met al was het een dure aankoop die zn geld dubbel en dwars waard is!

Heb jij ook een Playseat Playseat?

Hey misschien zou je je review in kopjes kunnen indelen en foto's plaatsen? Dat zou de waarde van de review wel wat opkrikken