Acer Aspire V3-571G-53218G75Makk Review

Detjap 4 juli 2012, laatste update op 4 juli 2012, 1.680 views

Acer Aspire V3-571G-53218G75Makk

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Sobere Verpakking

Deze laptop gekocht ter vervanging van een eerder Acer Aspire model. De laptop viel bij mij vooral op door de prijs en wat je er voor krijgt. Niet elke laptop van deze prijs heeft bijvoorbeeld een 750 GB Harde Schijf aan boord.

Deze review is gebasseerd op de eerste indrukken van deze laptop

Het Uiterlijk ziet er mooi strak uit en de laptop is ook niet al te zwaar als je deze op schoot houdt.
Het toetsenbord vind ik ook prettig typen, maar dit is persoonsgebonden lijkt mij.
De Batterij houd het zeker bij actief gebruik 4 uur uit, terwijl windows aangeeft dat deze het bijna 6 uur moet volhouden als deze nog helemaal vol is. Eerdere ervaringen van Acer hebben mij geleerd dat de kwaliteit van de batterij naar een jaar een stuk minder al is.
Buiten met een zonnetje er bij is het nog steeds goed te lezen met wat er op het scherm staat.

De configuratie van Windows 7 ging vrij vlotjes alles reageerde goed en dit proces was ook zo doorlopen. Het default gebruikt, beetje internetten en installeren van programma's daarna ging allemaal lekker vlot.

De microsoft presatie index geeft ook de volgende cijfers:
Processor: 7.1
Geheugen: 7.5
Grafisch: 6.7
Grafische weergave voor Spellen: 6.7
Primaire harde schijf: 5.9

Prima wat mij betreft.

Ik heb verder nog geen Games gespeeld op deze laptop. Maar de website van www.systemrequirementslab.com geeft aan dat Call of Duty Modern Warfare 3 zonder problemen te spelen moet zijn en ook Battlefield 3 zou te doen moeten zijn.

Op dit moment ben ik dus erg tervreden over deze laptop.

Heb jij ook een Acer Aspire V3-571G-53218G75Makk?

Werkt de laptop nog goed?
Deze werkt nog steeds goed, het enigste waar ik regelmatig last van heb is dat de laptop zijn wifi verbinding nog wel eens verliest. Ik heb mij verder hierin nog niet verdiept wat dit zou kunnen zijn.