Brother MFC-3360C Review

Authentis 19 januari 2008, 342 views

Brother MFC-3360C

Pluspunten

• Goedkope vervangingspatronen (zie bv. www.topcardridge.nl)
  • werk out-of-the box met software.
  • Goede scherpte zwart.

Minpunten

• Minder goede kleurechtheid dan Canon MP150 en MP800

Inktverbruik Score: 1
Scankwaliteit Score: 3
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 4
Eerste snelle review: de printer werkt naar behoren, software snel geinstalleerd (door mijn niet zo ICT doortimmerde vrouw) zonder problemen. Aangeschaft als vervanging van oude verstopte MP150 en aanvulling op MP800 die nogal wat inkt slurpt met bijzonder dure CLI-8 serie cartridges.

Afgezien van aanschaf nieuwe Canon wegens de hoge kosten van de cartridges voor nieuwe Canon gechipte printers en soortgenoten.

Kleurechthied verschilt wel daarvan: in vergelijking minder kleurecht, valer op normaal papier. Reden van positieve review hier is dat het een van de laatste Brother printers is met redelijk goedkope alternatieve inktpatronen. ;) (LC1000 serie),. Alternatieven zijn er vrijwel uit. Nog niet alles uitgetest, maar voor dagelijks printen facturen en bedrijfscorrespondentie voldoet deze in elk geval goed genoeg.

Na meer uitproberen volgt vervolgoordeel

Heb jij ook een Brother MFC-3360C?

Ik zie dat je aangeeft dat het inktverbruik zeer hoog is, maar daar lees ik in je al zo sumiere "review" niks over. Ook over de andere punten vertel je weinig tot helemaal niks.