Specificaties 6" E-Paper scherm met 2GB opslag - Bekijk alle specificaties

BeBook Club S Wit Review

AndreStarTrek 2 juli 2012, laatste update op 2 juli 2012, 723 views

BeBook Club S Wit

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Snel
  • goed gebouwd
  • makkelijk te bedienen
  • geen onzin als wifi of touch screen

Minpunten

• Geen lader, alleen een usb kabel om het met de computer te laden. Niet een ramp maar ik was wel even verbaast.

Veelzijdigheid Score: 3
Als je voor weinig geld een goede eReader wil hebben met eInk scherm dan is deze ideal.

De behuizing voelt stijf degelijk aan en door de weinig knoppen voelt de eReader lekker simpel aan. De eReader reageert snel en heeft de opties die je verwacht van een eReader. Je kan per boek de letter grote kiezen, dus als je met 2 personen de eReader moet delen, ben je niet telkens de letter grote aan het aanpassen. Het scherm is scherp en de letters zijn erg goed te lezen.

Er zit geen wifi en geen touch screen op de eReader maar dat heb je allemaal toch niet nodig, daar heb je een tablet voor. Er zit wel muziek speler in maar ook die had van mij niet gehoeven. Eenige waar ik een beetje verbaast over was dat er geen lader bij zat, je krijg een usb kabel die je kan gebruiken om de eReader op de pc te laden.

Conclusie is simpel a no nonsens eReader voor een goede prijs.

Heb jij ook een BeBook Club S Wit?