Linksys EZXS88W EtherFast 10/100 8-Port Workgroup Switch Review

RobbyTown 18 januari 2008, laatste update op 30 oktober 2008, 1.129 views

Linksys EZXS88W EtherFast 10/100 8-Port Workgroup Switch

Pluspunten

• Snel in gebruik
  • Past goed bij enkele andere linksys producten
  • Goedkoop

Minpunten

• Geen

Over de features van een switch kun je niet zo heel veel vertellen.

Maar ik probeer er een leuke review over te maken.

Mijn poorten van de router begonnen op te raken, dus een switch was de oplossing. Af en toe houd ik een Home LAN dus wat connectie's over is wel handig.

Ik zocht een switch die goed van kwaliteit is en een beetje bij mijn router past.

Linksys lag dus al voor de hand, maar linksys heeft zoveel modellen. Ik ben voor de 8 poorts gegaan. Beter te veel dan te weinig.

De switch is iets kleiner dan de WRT54GL router. Met behulp van de Linksys SM01 module past het toch mooi opelkaar :).

Ik heb 2 foto's gemaakt, hoe de opstelling eruit ziet.

Heb tevens 1 Home LAN achter de rug (vond ik oktober plaats) en alles verliep prima.

Update...
Vanaf mei 2008 heb ik andere switch gekregen, namelijk een 3com met 24 poorten. Helaas waren 8 poorten te weinig.

Heb jij ook een Linksys EZXS88W EtherFast 10/100 8-Port Workgroup Switch?

Kun je nog iets onderbouwen aan de positieve bevindingen die je hebt gedaan?

Snel. Hoe snel? Onder welke omstandigheden? Bijv.

Slim om de melding te maken over de SM01 module, om hem stabelbaar te maken op een grotere broer.
Misschien toeval maar ik heb vandaag wat kabels gelegd om hem helemaal uit dienst te halen (was een doorvoer station voor alle aansluitingen beneden).

Snel. Als diverse malen een home lanparty gehad. Bestellen delen met 6 mensen tegelijk pakt de volle 100mbit voor iedereen.

En hij is snel in gebruik. Net zetten, utp kabels erin en power on!