HP PhotoSmart 2575 Review

RobbyTown 18 januari 2008, 306 views

HP PhotoSmart 2575

Pluspunten

• Snel ingebruik
  • Netwerk interface
  • Handig menu scherm aanwezig
  • Voor kopie te maken is pc niet nodig
  • Uitgebreid paneel
  • Mooi design

Minpunten

• Software (na update komen er fouten)

Scansnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 3
Afdruksnelheid Score: 4
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 2
Inktverbruik Score: 3
Bijna een jaar geleden gekocht voor 99.95. Was toen een actie die alleen geldig was als je de oude printer/scanner inleverde.

Ik was al een tijd op zoek naar een goedkope all-in-one met netwerk interface. De HP 2575 was niet duur en heeft een netwerk interface.

Hiervoor had ik het model HP PSC 1610. De 2575 zie ik als een upgrade.
Waarom?
Kwa model zijn ze identiek.

Er zit op de eerste plaats bij de 2575 een kleuren scherm in. Verder heeft de klep die je in en uit klapt waar het papier op komt een sterkere veer. Dus als je per ongeluk de printer raakt niet meteen het klepje open valt.

Zowel de 1610 als de 2575 hebben dezelfde patronen, komt goed uit, kon ik de oude patroontjes nog gebruiken.

Het installeren op netwerk gaat makkelijk en vlekkeloos.

Het enige nadeel is als HP geupdate heeft, voor altijd een HP fout krijg bij afsluiten van PC. Mijn oom heeft daar ook last van. Heb nog geen oplossing gevonden.

Heb jij ook een HP PhotoSmart 2575?