Specificaties 3,7" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Omnia W i8350 Zwart Review

Franckey 9 september 2012, laatste update op 9 september 2012, 1.115 views

Samsung Omnia W i8350 Zwart

Pluspunten

• Intu´tieve bediening en snel
  • Goede integratie met LinkedIn, Windows Live, SkyDrive, etc.
  • Klein. Juiste afmeting scherm, niet te klein en niet te groot.
  • Veel apps beschikbaar
  • Accu gaat lang mee (2x per week opladen)
  • Vervangbare accu
  • Front camera

Minpunten

• Kan snel per ongeluk verkeerde knop indrukken (zowel hardware als op scherm)
  • Alleen Sync via Windows Live
  • Geen sd Card slot
  • Bluetooth maar beperkt mogelijk (alleen audio)
  • Meegeleverde Samsung apps zijn niet zo bruikbaar als bijv. de Nokia apps

Ik heb dit toestel nu een halfjaar en binnenkort komen er nieuwe toestellen met Windows Phone 8 uit. Hoog tijd om nog even de review in te vullen.

Ik ben heel erg tevreden over de Samsung Omnia W en over Windows Phone 7.5. Ik had overwogen om een Nokia Lumia 800 te kopen, maar ik heb toch voor de Samsung Omnia W gekozen omdat hierbij de accu eenvoudig zelf vervangen kan worden. Daarnaast was de Omnia W veel goedkoper dan de Lumia 800.

Coolblue heeft dit toestel keurig en erg snel naar mij verzonden. Ik heb gebruik gemaakt van de combi met een "Krusell Leather Case Aspero Black L" hoesje. Dit hoesje past er perfect bij.

Heb jij ook een Samsung Omnia W i8350 Zwart?

hallo

hoe zit het met dat het een windowsphone is en qua apps. de gangbare apps te verkrijgen?

en qua ruimte de 8gb? kun je die 8 gb ook echt gebruiken of gaat er nog iets vanaf omdat windows erop staat? En zit die 8gb snel vol als je maar weinig muziek op hebt staan?

gr tim
Er zijn momenteel meer dan 125.000 apps beschikbaar. Bepaalde apps mis nog wel, zoals een officiele Tweakers.net app. :P

Geheugen is voor mij ruim voldoende. Foto's laat ik naar SkyDrive sturen. Ik mis een overzicht hoeveel data door apps wordt opgeslagen, maar dat zal de 8 GB niet snel vullen.

De smartfone gebruik ik niet voor muziek, maar op 8GB kan je heel wat MP3's kwijt.