Logitech V20 Notebook Speakers Review

AvK 21 januari 2008, 741 views

Logitech V20 Notebook Speakers

Pluspunten

• Goed geluid ook de lage tonen ontbreken niet. (Niet verwachten dat je orgeltonen kunt horen.)
  • Het trillen van de boxjes valt erg mee, bij mij zitten er rubberen dopjes onder en heb geen last.

Minpunten

• Niet goedkoop maar hun prijs wel waard.
  • USB aansluiting had wel wat langer uitgevoerd mogen worden
  • De knopjes drukken een beetje erg zwaar.

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 5
Het meeste is hieronder al gezegd. Speakers voldoen ruimschoots aan de verwachting. De hoeveelheid geluid die er uit komt is verbazingwekkend. De huiskamer wordt gemakkelijk gevuld met geluid. Ook de kwaliteit van het geluid is zeer goed. Zeker als je kijkt hoe compact de speakertjes eigenlijk zijn. Eindelijk heb ik speakers gevonden om de beleving achter mijn laptop compleet te maken. Ik kijk hier film, doe games en luister muziek. Ook kijk ik hier regelmatig naar uitzending gemist. Met deze speakers erbij is het voor mij niet meer nodig om ergens anders te zitten. Ze zijn op het eerste gezicht niet goedkoop maar voor hetgeen ze bedoeld zijn is het de prijs meer dan waard. Geen draden boel, gewoon inpluggen en luisteren. Perfect!

Update: In de praktijk blijkt de opberg-box erg handig. Je hebt immers niet altijd de speakers aangesloten op je laptop. Nu kan je ze netjes opbergen zonder draden bende.

Heb jij ook een Logitech V20 Notebook Speakers?