Steelseries Qck Review
First things first. Dit is mijn eerste 'uitgebreide' review dus 'go easy on me'! Alle plaatjes zijn klikbaar. Foto's gemaakt met HTC One X. En als je een beoordeling van de review achterlaat, wil je dan ook een motivering achterlaten? Bedankt! Sinds dat ik op kamers woon heb ik een muismat van de IKEA. Dingetje was letterlijk 50 cent. Hij was rond en hij was hoog. Enfin, toch maar eens besloten om een game muismat te gaan halen. Even gesnuffeld in de pricewatch en de keus was vrij snel duidelijk. Mijn eerste mat hoefde niet achterlijk groot te zijn maar vooral niet te duur. Het is tenslotte een probeersel. Hoeveel invloed kan een muismat tenslotte hebben? De verpakking: ...
Pluspunten
Muis glijd soepel Grote oppervlak Lekker dun Glijd niet weg
Minpunten
Vooralsnog geen
Eindoordeel
First things first. Dit is mijn eerste 'uitgebreide' review dus 'go easy on me'! Alle plaatjes zijn klikbaar. Foto's gemaakt met HTC One X. En als je een beoordeling van de review achterlaat, wil je dan ook een motivering achterlaten? Bedankt!
Sinds dat ik op kamers woon heb ik een muismat van de IKEA. Dingetje was letterlijk 50 cent. Hij was rond en hij was hoog. Enfin, toch maar eens besloten om een game muismat te gaan halen. Even gesnuffeld in de pricewatch en de keus was vrij snel duidelijk. Mijn eerste mat hoefde niet achterlijk groot te zijn maar vooral niet te duur. Het is tenslotte een probeersel. Hoeveel invloed kan een muismat tenslotte hebben?
De verpakking:


De muismat is opgerold verpakt in een plasticen verpakking. Er moest een schaar aan te pas komen om de verpakking open te krijgen. Hierbij heb je niet ontzettend veel ruimte om uit te schieten. Dikke kans dat je dan de mat beschadigt.
Het antwoord op de vraag; is het een fijne mat en is het het geld waard? was snel duidelijk. Het is een onwijs fijne mat. De muis glijd een stuk makkelijker over de mat dan voorheen. De weerstand die je krijgt bij het verschuiven is nagenoeg nihil. Ook niet geheel onbelangrijk, je hand lijkt er ook makkelijk overheen te kunnen glijden. De muismat is van stof gemaakt op de bovenkant. Er is alleen een logo van steelseries te vinden linksonderin. Ik vind dit minimalistische prima en eigenlijk zelfs mooi.
De onderkant van de muismat is van rubber. Dit moet ervoor zorgen dat de muismat niet verplaatst en dat hij als ware blijft 'kleven'. Ik heb wat lopen duwen en trekken aan de mat maar hij ligt vrij robuust op zijn plek. Tijdens een potje gamen verschuift hij niet dus dat is erg prettig.
Verder vind ik de dikte van de muismat een ontzettend vooruitgang ten opzichte van mijn oude muismat. De muismat is maar een paar mm dik wan heel prettig is voor mijn pols. Deze heeft geen 'opstapje' meer.
Voor de verduidelijking eventjes de nieuwe en oude muismat bij elkaar:

En een totaalplaatje:

Nogmaals het verzoek of je een motivering wil achterlaten als je de review beoordeelt. Bedankt!
Sinds dat ik op kamers woon heb ik een muismat van de IKEA. Dingetje was letterlijk 50 cent. Hij was rond en hij was hoog. Enfin, toch maar eens besloten om een game muismat te gaan halen. Even gesnuffeld in de pricewatch en de keus was vrij snel duidelijk. Mijn eerste mat hoefde niet achterlijk groot te zijn maar vooral niet te duur. Het is tenslotte een probeersel. Hoeveel invloed kan een muismat tenslotte hebben?
De verpakking:


De muismat is opgerold verpakt in een plasticen verpakking. Er moest een schaar aan te pas komen om de verpakking open te krijgen. Hierbij heb je niet ontzettend veel ruimte om uit te schieten. Dikke kans dat je dan de mat beschadigt.
Het antwoord op de vraag; is het een fijne mat en is het het geld waard? was snel duidelijk. Het is een onwijs fijne mat. De muis glijd een stuk makkelijker over de mat dan voorheen. De weerstand die je krijgt bij het verschuiven is nagenoeg nihil. Ook niet geheel onbelangrijk, je hand lijkt er ook makkelijk overheen te kunnen glijden. De muismat is van stof gemaakt op de bovenkant. Er is alleen een logo van steelseries te vinden linksonderin. Ik vind dit minimalistische prima en eigenlijk zelfs mooi.
De onderkant van de muismat is van rubber. Dit moet ervoor zorgen dat de muismat niet verplaatst en dat hij als ware blijft 'kleven'. Ik heb wat lopen duwen en trekken aan de mat maar hij ligt vrij robuust op zijn plek. Tijdens een potje gamen verschuift hij niet dus dat is erg prettig.
Verder vind ik de dikte van de muismat een ontzettend vooruitgang ten opzichte van mijn oude muismat. De muismat is maar een paar mm dik wan heel prettig is voor mijn pols. Deze heeft geen 'opstapje' meer.
Voor de verduidelijking eventjes de nieuwe en oude muismat bij elkaar:

En een totaalplaatje:

Nogmaals het verzoek of je een motivering wil achterlaten als je de review beoordeelt. Bedankt!
Beoordeel deze review:
Reacties (3)
Tja, steelseries qck zijn gewoon fantastisch.
Ik heb hier nog een liggen die al zo'n 8 jaar in gebruik is, ik gooi hem zo nu en dan in de wasmachine en ziet er nog als nieuw uit.
Heb inmiddels voor de gein een D3 versie aangeschaft, maar de oude was zeker nog niet aan vervanging toe.
Ik heb hier nog een liggen die al zo'n 8 jaar in gebruik is, ik gooi hem zo nu en dan in de wasmachine en ziet er nog als nieuw uit.
Heb inmiddels voor de gein een D3 versie aangeschaft, maar de oude was zeker nog niet aan vervanging toe.
Voor de prijs hoef je dat in ieder geval niet te laten. Hij gaat dus niet stuk in de wasmachine? Lol, goede kwaliteit hoor
Ik heb deze muismat ook en zou niet terug willen naar geen muismat of zo'n hoge muismat. Zo'n oge muismat vind ik helemaal vreselijk, want dat schuurt tegen je pols. Geen muismat is gewoon net wat minder precies dan met. Zeker door de textuur van deze muismat heb ik het idee dat je de muis precies neerzet waar jij hem wil hebben. Zeker met photoshop was dit voor mij een verademing
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn