Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 90 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Trust Wave Review

RP_ 27 juni 2012, laatste update op 27 juni 2012, 1.000 views

Trust Wave

Pluspunten

• Plug and play
  • geluid is goed
  • prijs-kwaliteitsverhouding is goed
  • Bass werkt zeer goed

Minpunten

• Bouwkwaliteit 1 box al na 2 maanden stuk
  • Geen draadloze volume regelaar

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 4
hallo,

Ik gebruik deze speakerset nu ongeveer 2 maanden, en over het algemeen ben ik zeer tevreden over het geleverde product.

Reden aanschaf was dat ik in mijn andere boxen steeds een zoem hoorde wat heel irritant was. Bleek achteraf aan mijn voorste geluid aansluiting van mijn pc te liggen.

Ik heb deze bij de mediamarkt gekocht voor 35 niet duur dus.
Dit is overigens wel mijn 2e trust wave 2.1 set. De andere was na 1 maand al stuk. 1 box zoemde, bij de mediamarkt kreeg ik direct een geheel nieuwe. Goede service in ieder geval. Nu heb ik geen last meer van storingen en hoop dat deze het nog een aantal jaar uit houdt.

Het pakket wat je krijgt is vrij simpel:
- 2 boxen
- 1 bass
- 2 kabel voor het geluid aan te sluiten op de bass
- Zwarte plug in voor de pc waar mee het volume kan worden geregeld.

Ik was hier zeer te spreken over niet te veel extra, daar betaal je dan ook weer extra voor. Het is direct plug and play, tenminste bij mij. En ze doen het nog steeds uitstekend.

Heb een paar bass test op internet gedaan en had geen last van storingen of iets dergelijks

Heb jij ook een Trust Wave?

Kan je wat zeggen over de lengte van de kabels?
zo'n 100 tot 150 cm...
never trust a Trust :(