LG DM2350D Review

Reinoud95 14 december 2012, 1.526 views

LG DM2350D

Pluspunten

• Full HD
  • 2 HDMI poorten
  • Prachtig scherm
  • Licht (gewicht)
  • Menu UI

Minpunten

• Geen Audio- out voor hoofdtelefoon
  • Dikke rand (bezel) aan de onderkant

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Omdat ik aan een nieuwe televisie toe was ben ik rond gaan kijken voor een televisie die op mijn bureau kon staan. Hij moest vooral gaan functioneren als tweede scherm, maar ook als televisie kunnen fungeren. Hij moest ook een HDMI poort hebben zodat ik mijn xbox er op aan kon sluiten.
Na een maand rondzoeken kwam ik bij dit scherm. Hij voldoet aan alles en was erg goedkoop. Ik ben nogal sceptisch over het bestellen van producten maar dit scherm lag toevallig bij de Aldi en toen heb ik het gekocht.
Ik heb het scherm nu een week en het werkt perfect. De 2D naar 3D functie werkt verrassend goed maar is niet meer dan een gadget. Ik gebruik het scherm om films op af te spelen en daar is het perfect voor. De rand is dun dus de aansluiting op een ander scherm is optimaal, maar het is natuurlijk een televisie.
Als televisie werkt het ook perfect. De afstandbediening ligt erg goed in de hand. Het audio systeem werkt erg goed en de interfaces zien er erg gelikt en duidelijk uit. Alles was snel te vinden en alle kanalen stonden goed in volgorde binnen 30 minuten.
Ik weet niet veel van contrasten en kleuren, maar dit scherm ziet er erg goed uit. Overall zou ik dit scherm een 9/10 geven, omdat er altijd ruimte is voor verbetering. Ik denk dat er momenteel geen beter scherm voor mij te vinden is. En dit alles voor maar 230 euro.

Foto's

Edit: Het scherm blijkt toch gewoon een Audio- out voor hoofdtelefoon te hebben, ik zag hem gewoon over het hoofd.
Edit 2: Het is natuurlijk een 2D naar 3D functie, en niet andersom.

Heb jij ook een LG DM2350D?

Afbeeldingen zijn dood :). Verder mooie review, maar zou je deze aanraden om te gebruiken als monitor voor de pc? En daarnaast als tv? Of is hij daar niet geschikt voor?

[Reactie gewijzigd door youris1 op 14 december 2012 03:25]

Ik gebruik hem zelf als PC monitor, en daar werkt hij perfect voor. Ik zelf ben niet zo'n tv kijker maar ik heb het natuurlijk wel getest en ook dat werkt allemaal heel soepel.
Als je een scherm zowel als PC en TV wil gebruiken, dan is deze perfect lijkt me.

En de afbeeldingen werken weer.
Thanks, ik ga deze monitor zeker in gaten houden..
De 3D naar 2D functie werkt verrassend goed maar is niet meer dan een gadget.
Dat kan niet anders dan dat het net omgekeerd moet zijn.