Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 32PFL5405H Review

RP_ 24 juni 2012, laatste update op 24 juni 2012, 736 views

Philips 32PFL5405H

Pluspunten

• Ziet er goed gelikt uit
  • Mooie kleuren
  • Geen dode Pixels
  • Aansluitpunten

Minpunten

• Source knop mis ik
  • Afspelen van films niet optimaal
  • Ab niet echt gebruiksvriendelijk

Inbrandgevoeligheid Score: 5
hallo,

Sinds afgelopen dinsdag 19 juni heb ik deze televisie 2x gekocht, het gaat om een showroommodel van de mediamarkt . Die ik zonder accessoires heb gekocht voor een bedrag van 99!

Toen ik de tv aan zetten, zag ik direct dat er geen beschadigingen op het beeld waren en geen dode pixels. Toch knap want een showroommodel staat minstens 10uur per dag aan. Ik kan dus wel zeggen dat deze daar zeer goed op scoor.

De kleuren en dergelijke zijn mooi helder en de aansluiting zijn allemaal prima in orde.

Een minpunt vind ik dat er geen echte "source" knop op de tv zelf zit, maar ook niet op een originele ab van philips. Ab ziet er mooi uit, maar niet echt handig je moet echt goed kijken wat er staat en waar je dan weer terecht komt.

Je moet steeds naar het menu en dan een selecteren. Zo heb ik mijn ps3 ingesteld als spelcomputer op hdmi 2. Niet echt storend.

Tv heeft een mooi aantal aansluitingen, maar deze ben je ook zo maar kwijt. Zelf heb ik mijn ps3,computer en en geluidset op hdmi 1,2,3. CI+ module heb ik er ook inzitten en dit werkt prima, tv is overigens ook makkelijk te updaten

Het afspelen van films via usb is niet optimaal, waarschijnlijk omdat er veel dingen niet wordt ondersteund.

• Playstation 3
  • PC
  • Geluidset
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Philips 32PFL5405H?