Specificaties 17" (1920x1200), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire 7720G-602G50MN Review

KennyR 13 januari 2008, 2.295 views

Acer Aspire 7720G-602G50MN

Pluspunten

• Beeldscherm, Camera

Minpunten

• Touchpad te dicht op het toetsenbord

Goeie laptop, jammer dat je soms met je handen over de Touchpad komt waardoor je dus heel iets anders zit te tikken, gelukkig kan je dit instellen.

Verder staat hier standaard Windows Vista Home Premium op, heb gelijk Windows XP geinstalleerd en de prestaties zijn gelijk 10x beter!

Het beeldscherm kwaliteit vind ik echt super, jammer dat hij dan wel op een grote resolutie moet (1900x1200) erg klein dus voor 17'

Het Dolby Digitall sound is echt mooi en door de 'subwoofer' klinkt het erg goed.
Verder heb ik geen klachten, alles werkt goed. Verder nergens problemen mee, als je meer performace wilt halen dan raad ik aan windows xp te installeren.

Het is een goeie laptop voor een redelijke prijs, 1399,- was mijn aankoopsprijs. Met de Nvidia GForce 8600M GT 512MB en 1280 Turbocach, kan je vrijwel elke spel op de HD resolutie vloeiend spelen.

Heb jij ook een Acer Aspire 7720G-602G50MN?

matige revieuw, maar dat je touchpad dicht op het toetsenbord zit is logisch: het is een laptop! heb ik ook, en ik denk bijna iedereen. gouden tip: koop een simpele goedkope muis van 2 tientjes, en stel hem zo in dat als je een muis inplugt dat je touchpad uitgeschakeld word! werkt bij mij echt super!
Ik vind dit echt een zeer matige review. Jij denkt dat als iemand zit te denken om deze te kopen, dat hij door deze review overtuigt is??? :?
Kijk hier hebben we wat aan! |:(
Naar mijn weten is een resolutie van 1900x1200 voor een 17" wel vreemd. Ik heb een max. resolutie van 1280x1024 op een 17" scherm.

Het lijkt mij handig om even aan te geven dat je alleen wat beknopte informatie kwijt wil in je review/beoordeling, er lopen hier wel eens kritische tweakers rond ;)
De review ( was ) zeer matig en volgens mij het het breedbeeld en is de native resolutie
1440 -900.
Ik heb mijn oog heel lang op deze laptop gehad.... Ik kan beamen dat het inderdaad 1920x1200..... 1 van de redenen het niet te doen omdat het "te" gedetaileerd zou worden. Iconen werden erg klein.

Ben het wel eens met de matige review en geloof weinig van dat alle spellen op "HD"
te spelen zijn zoals die zegt.... Crysis, COD4, Bioshock, Sega Rally zouden dit geen van allen kunnen....

Ik vermoed dat dit niet een regulier Tweaker bezoeker is aangezien in die tijd de prijzen al tussen de 1200-1300 in price watch in die tijd bij goed beoordeelde shops.

[Reactie gewijzigd door AYCE op 9 april 2008 09:18]