Samsung Galaxy S Plus i9001 Zwart Review

AZFanatic 21 juni 2012, laatste update op 21 juni 2012, 552 views

Samsung Galaxy S Plus i9001 Zwart

Pluspunten

• Scherm
  • Snelheid

Minpunten

• Batterijduur (intensief gebruik)

Ik bezit deze telefoon nu ongeveer 3 maanden en het wordt maar eens tijd er een review over te schrijven.

Dit is tevens mijn EERSTE review, houd daar rekening mee. Graag een beoordeling

Over het Algemeen:

Deze telefoon is gewoon super. Hij werkt lekker snel, af en toe hapert ie even als je meerdere programma's in de achtergrond heeft draaien die je niet hebt afgesloten. Of als ie vanuit een lange rust komt. Maar dit is zo opgelost door even naar Taakbeheer te gaan en daar alles af te sluiten.

De Single Core processor valt mij geenzins tegen, ik merk wel dat ie af en toe net niet met de Dual Core's meekan, maar voor die telefoons betaal je ook een aanzienlijk hoger bedrag.

Het scherm is zeer mooi, de kleuren zijn lekker fel. Bij normaal gebruik zijn de pixels niet te onderscheiden, wel als je er met je neus tegenaan gaat zitten. Als je buiten loopt en de zon schijnt zet ik de helderheid op zijn hoogst. Zo heb je uitstekend beeld. Binnenshuis zet ik deze heel laag. Ik doe dit alleen maar om batterij te sparen.

Het enigste minpuntje dat ik kon bekennen: de batterij. Ik ben een intensief gebruiker en kan soms net geen dag halen met een volle lading. Maar meestal haalt ie het wel en dan zet ik hem s'Nachts gewoon aan de lading.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S Plus i9001 Zwart?

Eerste korte maar nette review. Ik zelf heb het toestel ook en ben er wel over te spreken. Er zitten in de laatste firmwares van samsung helaas wel enkele bugs die ze er niet uit hebben gehaald..