PNY Attaché 16GB Zwart Review

Vicros 19 juni 2012, laatste update op 19 juni 2012, 1.260 views

PNY Attaché 16GB Zwart

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede leessnelheid 24Mb/s

Minpunten

• Kliksysteem is redelijk zwaar
  • Verpakking is goedkoop / instructies moeilijk te lezen

Reden van aankoop
De reden dat ik deze USB stick heb gekocht was omdat ik de vorige was kwijtgeraakt en omdat deze in de aanbieding was bij de Ibood Hunt. Ik heb in totaal ¤6,98 betaald per usb stick excl. ¤2,71 verzendkosten.

Verpakking

De USB stick werd geleverd in een standaard blisterverpakking met een opdruk van een laptop en een USB stick , aan de binnenkant van de verpakking staan de instructies over hoe de USB stick gebruikt moet worden in meerdere talen en met een zeer klein lettertype

Over het ontwerp

De usb stick heeft een simpel ontwerp waar een kliksysteem zit ingebouwd om hem te open en te sluiten.
Dit kliksysteem is bij 1 van de 2 USB sticks die ik heb erg stroef maar ik verwacht dat het vanzelf soepeler gaat.
De USB stick heeft ook een gaatje om een lus doorheen te halen zodat hij makkelijker meegenomen kan worden.
Er zit geen lampje in de USB stick wat ik zelf wel handig vind.

CrystalDiskMark Tests

50MB

100MB

500MB

Hier zien we dat de USB stick redelijk snel leest over het algemeen , we zien ook dat de usb stick sneller bestanden onder de 100MB schrijft terwijl het tussen de 100MB en de 500MB amper snelheids verlies heeft.

Extra informatie
  • Afmetingen
  • 59mm x 21mm x 7mm
  • Garantie
  • 1 jaar via PNY

Heb jij ook een PNY Attaché 16GB Zwart?

Je laatste plaatje werkte niet:
Extra informatie

<table border="1" bordercolor="#000000" style="background-color:#FFFFFF" width="400" cellpadding="3" cellspacing="3">
<tr>
<td>Merk</td>
<td>PNY</td>
enz, maar
is aangepast , ik merkte al vrijwel meteen dat het niet werkte
Zeker goede sticks voor zo'n prijs. Hier liggen er ook twee, handig om te hebben en helemaal niet duur...