Sony Cyber-shot DSC-T5 Review

jantijtgat 10 januari 2008, 279 views

Sony Cyber-shot DSC-T5

Pluspunten

• Zeer compact toestel
  • Nog nooit problemen mee gehad
  • Lens is goed beschermt

Minpunten

• Bij het naar beneden doen van de lensbescherming moet je verder doorschuiven dan gedacht. (Het is moeilijk uit te leggen, maar het is niet echt een erg probleem)
  • Moeilijk foto's te nemen in het donker

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 5
Zeer compact toestel waar ik nog nooit problemen mee gehad heb. De lens is zeer goed beschermt. Alles werkt zeer vlot, maar de kwaliteit van de foto's is goed, maar niet super. Wat je mag verwachten voor een camera in deze prijsklasse.

Bij het naar beneden doen van de lensbescherming moet je verder doorschuiven dan gedacht. (Het is moeilijk uit te leggen, maar het is niet echt een erg probleem). Ik heb ook hier en daar een minikrasje, maar dat vind ik niet zo erg. Als je iets voorzcihtiger bent dan ik, zul je dit zeker niet meemaken.

Doordat de sluitertijd niet superlang is kun je enkel met enige verlichting foto's maken, anders neemt de camera niet genoeg licht tot zich. In het donker moet je een statief gebruiken anders krijg je veel ruis. Binnen is dit overdag ook vaak al het geval. Dit is eigenlijk het grootste nadeel.

Heb jij ook een Sony Cyber-shot DSC-T5?