Samsung E200 Zwart Review

jantijtgat 10 januari 2008, 228 views

Samsung E200 Zwart

Pluspunten

• Klein en dun
  • Oortjes en usb-kabel bijgeleverd

Minpunten

• Zeer snel krassen
  • Matige camera

Ik heb mijn Samsung E200 sinds deze zomer. Het is een erg dun en klein toestel, wat zeer handig is. Hierdoor is het niet minder stevig. Standaard kreeg ik er oortjes en een usbkabel bijgeleverd, dus dat is wel goed.

Ik vond het wel zeer jammer dat ik na enkele weken al vrij veel krassen had. Ik was nogtans vrij voorzichtig. Ik had toch verwacht dat dit toestel minder krasgevoelig ging zijn. De kwaliteit van de camera is ook zeer zwak.

Heb jij ook een Samsung E200 Zwart?

Heb er ook een sinds begin December. Ook dun en nog geen krassen.
Enige nadeel: playlist voor mp3 afspelen van geheugenkaart is maximaal 30nrs.
Waarom kan ik niet gewoon: play all 8)7
Nog een mooie review :)