ICIDU Wireless Notebook Mouse Review

prikker 16 juni 2012, laatste update op 16 juni 2012, 480 views

ICIDU Wireless Notebook Mouse

Pluspunten

• Geen ontdekt. Nou ja, de prijs natuurlijk. Hij kost niks, maar dan heb je ook niks.
  • Dit is echt een muis van eens, maar nooit weer.

Minpunten

• Dat hij bestaat is al een grote negatieve eigenschap. Meer woorden zou ik er niet over kwijt willen. Rotzooi.

Ik had een simpele muis voor een internetPC nodig en had geen zin om daar veel geld aan te besteden. Deze was 15 Euro en had zo'n ministickverbinding. Dat leek me wel handig. Hij muiste nooit echt lekker met veel kleine haperingen en hij leest vaak slecht op een wit tafelblad. Na een maand had hij elke keer kuren, weigerde dienst of bleef met de cursor aan een kant hangen. Kortom: een vuilnisbakmuis, de meest irritatnte muis die ik ooit in handen heb gehad.

Heb jij ook een ICIDU Wireless Notebook Mouse?

Met deze review kunnen wij net zoveel als jij met de muis!
Bwa, zou ik niet zeggen. Het is duidelijk dat we de muis niet moeten kopen....

Aan de andere kant, prikker, heb je geprobeerd om een nieuwe te krijgen? Zo'n muis, hoe goedkoop ook, is inacceptabel.
Ja prikker, wat LaurentS ook zegt, probeer een nieuwe te krijgen. Er kan er altijd 1 tussen zitten met fabrieks foutjes. Merendeels zijn goedkope muizen prima voor wat jij noemt, een InternetPC :)
Ik herken me in het slechte registreren van de bewegingen. Mijn vermoeden is op het moment dat dit door een iets te lage spanning komt. Als de batterijen iets langer in de muis zitten, blijft de led wel licht geven, maar worden bewegingen niet goed geregistreerd. Blijft natuurlijk wel waardeloos.