Specificaties 20" @ 1680x1050 (WSXGA+) (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 206BW Zilver, Zwart Review

HermanvanHestNewbie 8 januari 2008, 700 views

Samsung Syncmaster 206BW Zilver, Zwart

Pluspunten

• Heb 2 van deze monitoren gekocht bij 4launch in Eindoven en was 6 minuten (file) na sluitingstijd pas hen aangesloten deur en na gekopt te hebben werd er geopend en hebben ze me alnog geholpen, Chapeau

Minpunten

• Heb ik nog niet en vertrouw er op die ook niet te krijen

Sinds een dag in bezit, ik kan niets anders verzinnen dan een 10. Even de moeite nemen voor de juiste instellingen en je hebt een perfect beeld. De resolutie 1680 x 1050 (wel groot lettertype) werkt op mijn redelijk oud systeem met standaard videokaart erg goed. Ben benieuwd of de resultaten met digitaal nog beter zijn. Morgen verder instellen
De glossy black geeft de monitor een chique uitstraling.
Kan deze webshop zeker aanbevelen, hun shop werkt goed, je besteld en zoals op hun site staat in voorraad en na 1 dag kun je het product ook ophalen.
Had deze monitor eerst ergens anders besteld maar daar duurde het 2 tot 4weken terwijl op die site op voorraad aangaf.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 206BW Zilver, Zwart?

is dit een shopreview?
Toch best knap, ondanks spellingcontrole nog steeds de Nederlandse taal weten te vern**ken.

Met 'positieve eigenschappen' bedoeld men de eigenschappen van het product, niet die van de winkel. Daarvoor kun je een shop review schrijven. maar doe dat alsjeblieft niet...

Verder gaat 't inderdaad nergens over, je had jezelf de moeite beter kunnen besparen mijns inziens.
heey Storm361 eerst zeg je:
en vervolgens maak je zelf hier een taalfout
met 'positieve eigenschappen' bedoeld men
ook best knap

verder heb je gelijk: de review gaat helemaal nergens over
Wacht even, dit is een review van de Samsung 206BW he? op een rijtje:

1. ga je de diepte in? Je zegt alleen dat het goed is, niet wat er nou goed aan is.
2. waarom gaat het 2/3 van de review over de shop waar je het gekocht hebt?
3. kop jij mensen? dan vind ik het inderdaad wel érg vriendelijk van die winkel dat ze je nog binnenlaten. moraal van het verhaal: let op je spelling en grammatica ;)

Ik zeg: categorie zandzakken voor de deur, uithuilen, en opnieuw proberen. hier heeft niemand iets aan :)
Wel scherp hoor voor 03:42 :P ik lees vaak over die spelfouten heen.
Wat is er met de andere monitor gebeurd trouwens?

"Ervaring met één exemplaar, sinds januari 2008"

"Heb 2 van deze monitoren gekocht"