Asus MyPal A620 Review

loodgieter 22 april 2005, laatste update op 22 april 2005, 404 views

Asus MyPal A620

Pluspunten

• prima in omgang
  • redelijk features (als je geen BT of WLAN nodig hebt)
  • gewicht (141 gram)

Minpunten

• display had wat beter gekunt
  • geen SD slot

Veelzijdigheid Score: 4
Ik heb hem nu 1 jaar in gebruik. en ben er zeer tevreden over. Ik gebruik hem naast de normale agenda ook als MP3-speler, GameBoy en GPS systeem en hij kan die taken prima uitvoeren. Wat betreft de Accu gaat die op power save modus ong 4 uur mee als die consatant aan staat, dit vind ik op zich een redelijk lange tijd. A
aangezien je de PDA in de auto toch oplaad als die in de car-kit zit heb je dus altijd wel stroom bij de hand.

Kleine minpuntjes vind ik dat er geen SD slot in zit en dat het beeldscherm iets schermper had mogen zijn (ik heb er voldoende neergezet maar aangezien matig er niet tussen stond en dat ik slecht weeriets te overdreven vond)

het overall plaatje is dit een goed apparaat.

het missen van bleutooth of WLAN vind ik niet zo`n punt dit gebruik ik zelf toch nooit. mocht je daar dan wel intereese in hebben dan kan je nog altijd de MyPal A620BT of de nieuwe MyPal A730W nemen.

specificaties:
• Windows Mobile 2003

• Holux GM-210 GPS Ontvanger
  • Dane-Elec
  • Windows XP

Heb jij ook een Asus MyPal A620?