ViewSonic VX922 Zwart Review

StEelD 8 januari 2008, laatste update op 1 mei 2009, 408 views

ViewSonic VX922 Zwart

Pluspunten

• Reactietijd
  • Hoge kwaliteit beeld
  • Goede afwerking scherm

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar

Ik heb deze monitor inmiddels ruim een halfjaar in bezit.
Hiervoor had ik een 15 inch CRT monitor.
Ik was op zoek naar wat groters en wou een TFT scherm, die bult achter een CRT van 15 inch valt nog wel mee maar bij 19 inch zou het niet meer op mn buro passen.
Na wat reviews te hebben gelezen leek dit me het beste scherm, in tests verslaat hij ook de, waarschijnlijk veel beter verkopende, Samsungs.
Ik had er geen pixelgarantie bij besteld, en gelukkig ook geen dode pixels :)
Het is een goed scherm, ook in games geen last van ghosting of andere problemen .
Je kunt eraan instellen wat je wil, contrast en helderheid bijvoorbeeld, die wil je niet voluit hebben :P
Het is een goed scherm en ook de prijs vind ik positief.
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat het scherm niet in hoogte verstelbaar is, dat is ook niet nodig :)

Heb jij ook een ViewSonic VX922 Zwart?

Misschien bij negatieve eigenschappen: vatbaar voor veel te korte reviews die eigenlijk geen info geven voor potentiele kopers van het scherm?
Wat wil je weten?