LG L194WT-SF Zilver, Zwart Review

sillentkil 3 januari 2008, laatste update op 3 januari 2008, 552 views

LG L194WT-SF Zilver, Zwart

Pluspunten

• DVI-kabel meegeleverd
  • Contrast
  • Reactie snelheid
  • Smalle rand
  • Eenvoudig menu

Minpunten

• Niet in hoogte verstelbaar
  • Lichte piep na uitschakelen van alleen monitor
  • Monitor voet

Na het 2 jarig gebruik van een 17"tft met een 17"crt besloten om maar 2 nieuwe tft's te kopen, na lang onderzoek bij LG L194WT-SF uit gekomen.

Na hem een paar keer in werking gezien te hebben besloten 2 aan te schaffen via mycom kreeg hier netjes 8 dagen gerantie dus ook pixel garantie.

Na openmaken doos zat alles netjes verpakt.
Cdtje met uitleg (beetje overbodig)
Verder zat er netjes een boekje bij.
1X Vga
1X Dvi
1X Stroom kabel
Monitor
Monitor voet en tussenstuk

Het min punt van de monitor vind ik toch wel de voet het oogt wel netjes als alles in elkaar zit maar naar mijn mening een beetje groot. Jammer genoeg ook niet in hoogte verstel baar of draaibaar wat wel een min punt is met 2 monitoren.

Verder voelt de voet ook niet stevig aan en een klein tikje tegen de monitor doet de voet al wankelen.

Over het design van de monitor kan ik heel kort zijn alles ziet er strak uit mooie strake lijnen, kleine rand en de knopjes zijn netjes achter de monitor weggewerkt.

Het menu oogt lekker simpel en overzichtelijk, verder geen uitgebreidde functies wat het lekker simpel houd.

Er is een VESA-ophang aanwezig zodat de monitor ook opgehangen kan worden.

Na het aanzetten van de monitor hoefde ik niks in te stellen, wat jammer genoeg niet altijd het geval is.

Backlight-leakage is wel aanwezig maar niet op een storende manier het valt ook bijna niet op.

Met een reactietijd van 5 sec nog geen last gehad van ghosting, verder is de beeld kwaliteit perfect als meerdere spellen gespeeld waaronder cod4,crysis, myst, rainbowsix, moh airborn en portal.

Verder is er natuurlijk de mooie prijs wat dit hele plaatje compleet maakt.

Heb jij ook een LG L194WT-SF Zilver, Zwart?

Ik ben het met je eens dat het een mooi scherm is, in vergelijking met wat je ervoor moet betalen.
Over je review: Gebruik hoofdletters, komma's en punten. Dit maakt het geheel een stuk leesbaarder.
een reactietijd van 5 sec :+
bedankt voor de tips