Specificaties 15,4" (1280x800), 250GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire 5920G-302G25Mi Review

DutchBreeze 3 januari 2008, 1.127 views

Acer Aspire 5920G-302G25Mi

Pluspunten

• Stil
  • Mooi design
  • Waar voor je geld

Minpunten

• USB ingang naast de DVD Drive (de rest zit aan de andere kant)

Eigenlijk ben ik niet zo'n Acer fan (understatement), maar na wat positieve reviews toch maar gekocht vanwege de prijs/kwaliteit verhouding. Eerlijk is eerlijk, voor dat geld koop je momenteel geen gelijkwaardige laptop van een ander merk. Hij is stil, wordt niet te warm en ziet er best leuk uit. Enige nadeel is de (3e) USB ingang naast de DVD drive, want die zit er wel erg dicht bij. Drivers voor XP zijn best moeilijk te vinden omdat deze niet (meer) wordt ondersteund door Acer. Natuurlijk is het wel raadzaam de PC opnieuw te installeren of die overbodige Acer meuk er af te halen, zodat de performance toe neemt. Vista performance index voor deze machine is 4,7. Ondanks mijn vooroordelen heb ik er geen spijt van...tot op heden.

Heb jij ook een Acer Aspire 5920G-302G25Mi?

Hoe stevig vind jij em?
@ Teleluvr
De notebook is steviger dan zijn voorganger. Ik heb hem hier namelijk ook liggen.

@ DutchBreeze
IK vindt je productreview wel een beetje summier hoor, mocht van mij wel wat uitgebreider. Ik mis bijv. de lange installatie wanneer je net de notebook voor het eerst opstart. (Acer installatie)

Drivers zijn te vinden via de topic van Acer 5920.

USB ingang naast de DVD speler is krap, maar wel te gebruiken voor je muis. (Indien je rechtshandig bent)

Misschien wat benchmarks of tijdsduur van de accu. (max 3.5 uur)
@PCMedic
De rede van mijn summiere review is omdat ik echt geen tijd hier voor heb. Het viel mij alleen op dat nog niemand een review had geschreven. Ik zie dat jij meer info hebt en moedig je dan vooral ook aan om een review te maken.

@ Teleluvr
De stevigheid is verbeterd. Hij voel niet zo zwak meer aan als voorgaande modellen.