Integral Ultima Pro SDHC 8GB Review
Ik heb dit kaartje destijds bij scheer en foppen voor 7 euro(aanbieding), mijn verwachting was dt het geen supersnel kaartje zou zijn, maar ruim genoeg voor 10mb/s. ik ben niet van plan om een heel verhaal te houden, maar gewoon de gegevens post. en hoe komen we aan die gegevens? juist ja, benchmarks. te beginnen met cistalmark Sequentieel word de 10mb/s norm prima gehaald. de random waarden zijn laag, maar die doen er ook niet toe, het is geen ssd. foto's worden bijna altijd sequentieel gelezen en of geschreven. ook hd tune geeft netjes waarden boven de 10mb/s mocht je toch geïnteresseerd zijn in random waarden: Wat me opviel is dat er word vermeld dat er 5 jaar garantie word gegeven, dus das mooi meegenomen. maar retourneren opweegt tegen...
Pluspunten
doet wat ie hoort te doen
Minpunten
eeh je kan voor 7 euro betere kaartjes kopen?
Eindoordeel
mijn verwachting was dt het geen supersnel kaartje zou zijn, maar ruim genoeg voor 10mb/s.
ik ben niet van plan om een heel verhaal te houden, maar gewoon de gegevens post.
en hoe komen we aan die gegevens? juist ja, benchmarks.
te beginnen met cistalmark

Sequentieel word de 10mb/s norm prima gehaald. de random waarden zijn laag, maar die doen er ook niet toe, het is geen ssd. foto's worden bijna altijd sequentieel gelezen en of geschreven.
ook hd tune geeft netjes waarden boven de 10mb/s

mocht je toch geïnteresseerd zijn in random waarden:

Wat me opviel is dat er word vermeld dat er 5 jaar garantie word gegeven, dus das mooi meegenomen.
maar retourneren opweegt tegen de kossten(7 euro) is nog maar de vraag.
Heb jij ook een Integral Ultima Pro SDHC 8GB?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
:strip_icc():strip_exif()/u/373647/b1aa8209a437bf987cf066823c044f0a.jpeg?f=community)