Integral Ultima Pro SDHC 8GB Review

mrc4nl 5 juni 2012, 345 views

Integral Ultima Pro SDHC 8GB

Pluspunten

• doet wat ie hoort te doen

Minpunten

• eeh je kan voor 7 euro betere kaartjes kopen?

Ik heb dit kaartje destijds bij scheer en foppen voor 7 euro(aanbieding),
mijn verwachting was dt het geen supersnel kaartje zou zijn, maar ruim genoeg voor 10mb/s.
ik ben niet van plan om een heel verhaal te houden, maar gewoon de gegevens post.
en hoe komen we aan die gegevens? juist ja, benchmarks.
te beginnen met cistalmark
Sequentieel word de 10mb/s norm prima gehaald. de random waarden zijn laag, maar die doen er ook niet toe, het is geen ssd. foto's worden bijna altijd sequentieel gelezen en of geschreven.
ook hd tune geeft netjes waarden boven de 10mb/s

mocht je toch geļnteresseerd zijn in random waarden:

Wat me opviel is dat er word vermeld dat er 5 jaar garantie word gegeven, dus das mooi meegenomen.
maar retourneren opweegt tegen de kossten(7 euro) is nog maar de vraag.

Heb jij ook een Integral Ultima Pro SDHC 8GB?