Specificaties Socket 775 met Intel 945G chipset - Bekijk alle specificaties

Asus P5LD2-VM DH Review

renderb 2 januari 2008, 572 views

Asus P5LD2-VM DH

Pluspunten

• Stabiel

Minpunten

• PATA/FDD connector plaatsing

Layout Score: 3
Dit toch best wel aardige moederbordje had nog geen review, dus bij deze:

Het draait hier met een E6420
3gb Kingston 667 geheugen in dual channel.

Ik kan weinig zeggen ten opzichte van overclocken, of de ge´ntegreerde grafische chip. Beide zijn features die ik niet gebruik. De audio is wel eventjes gebruikt tijdens een test en dat werkt aardig.

Enige gripe met dit bordje zijn de PATA poorten en de FDD conecctor. Die zitten naar mijn mening, op een waardeloze plaats, namelijk precies achter de geheugen banken. Zowel mijn brander, als de HDD koeler zitten behoorlijk dicht op de connectors. (En deze bak is zit in een Miditower.) En het is nou net die connector die gebruikt moet worden om van een IDE HD te booten. In een iets kleinere kast zou de boel behoorlijk in de verdrukking komen.

Na ongeveer een jaar ben ik nog steeds zeer tevreden over dit bordje. Het draait lekker stabiel en ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad.

Heb jij ook een Asus P5LD2-VM DH?

Fijn dat je een review voor ons hebt gemaakt, maar eigenlijk is hij wat te kort. Dat komt omdat je niet alle criteria behandelt (zoals featureset, prijs).
Dus als je dat nog even wilt doen...