Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 200 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z-2300 Review

Baddo 30 december 2007, 1.428 views

Logitech Z-2300

Pluspunten

• Schitterend geluid
  • salelietjes zijn degelijk (sub uiteraard ook)
  • sub is goed regelbaar
  • voldoende kabel lengte

Minpunten

• Sub is erg groot (logisch bij zo'n vermogen, maar toch..)
  • prijzig

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik heb de set nu ongeveer een maand en ben nu vrij realistisch. (niet meer oh en ah). Wat iedereen voor mij reeds heeft beschreven is kan ik mij groten deels bij aansluiten er zijn echter nog meer puntjes

Dankzij het mooie ontwerp van de set is deze niet alleen voor de harcore gamer die brute kracht wil aantrekkelijk maar ook voor de muziek liefhebber die graag zijn muziek via de pc luistert.

de satelietjes zijn zwaar genoeg om niet bij het minste of geringste weg te schuiven en zien er toch mooi uit. Pluspuntje is dat ze licht naar achter staan gekanteld zodat je het geluid echt " te gemoed komt" als je ze goed neer zet zit je voor je beeldscherm precies op de sweetspot.

Een ander plus punt is de remote die ligt lekker in de hand en door de grote knop is het riant aanwezige vermogen nauwkeurig te doseren.

Dit is dus een heel fijn setje al moet je voor de sub wel wat ruimte inleveren, maar dan heb je ook wat

duidelijk de beste aankoop die ik had kunnen doen

Heb jij ook een Logitech Z-2300?

Meer advertenties

Inderdaad een heerlijke set, je kunt vooral goed je voeten kwijt op de sub!
ja en dan heb je meteen de nodige voet masage er bij als je naar genoeg harde muziek luisterd