Logitech Media Keyboard Review
Zeer goed, degelijk en mooi vormgegeven toetsenbord. Ook typt het toestenbord uitstekend. Wat betreft de nieuwe indeling van het toetsenbord (nieuwe plaats van de home-, end-, pgup-, pgdwn- en deletetoetsen) ben ik zeer tevreden, de knoppen hebben nu een logischere plaats. Over de drivers ben ik minder te spreken. Ik heb SetPoint (de driver) verschillende keren opnieuw moeten installeren, totdat SetPoint eindelijk het toetsenbord herkende, maar dat kan aan mij liggen . Er is jammer genoeg geen driver door Logitech voor linux-systemen, maar dit is op te lossen door het linux programmatje keyTouch te installeren (Tip!), merk op dat je daarbij niet voor "media keyboard" moet kiezen, maar voor...
Pluspunten
Programeerbare en verbeterde f-toetsen; Extra multumedia toetsen; Mooie vormgeving; Goede ergonomie.
Minpunten
Geen officiële linux drivers.
Eindoordeel
Zeer goed, degelijk en mooi vormgegeven toetsenbord. Ook typt het toestenbord uitstekend. Wat betreft de nieuwe indeling van het toetsenbord (nieuwe plaats van de home-, end-, pgup-, pgdwn- en deletetoetsen) ben ik zeer tevreden, de knoppen hebben nu een logischere plaats. Over de drivers ben ik minder te spreken. Ik heb SetPoint (de driver) verschillende keren opnieuw moeten installeren, totdat SetPoint eindelijk het toetsenbord herkende, maar dat kan aan mij liggen
. Er is jammer genoeg geen driver door Logitech voor linux-systemen, maar dit is op te lossen door het linux programmatje keyTouch te installeren (Tip!), merk op dat je daarbij niet voor "media keyboard" moet kiezen, maar voor "ex110" als toetsenbord.
Beoordeel deze review:
Reacties (4)
Ik vind het ook een geweldig toetsenbord, supergoedkoop, mediatoetsen ook ook lekker intuitief ingedeeld. Met SetPoint heb ik geen enkel probleem gehad.
Je review is wel wat aan de korte kant. Als je nou eens kopjes maakt van de eigenschappen die je beoordeeld hebt (die groene/gele balkjes), denk ik dat er wat meer informatie komt te staan, en het ziet er dan ook beter uit.
Je review is wel wat aan de korte kant. Als je nou eens kopjes maakt van de eigenschappen die je beoordeeld hebt (die groene/gele balkjes), denk ik dat er wat meer informatie komt te staan, en het ziet er dan ook beter uit.
Ik heb dezelfde maar dan draadloos + een muis
.
Ik weet niet of ik dezelfde heb, mijne heet namelijk Media Elite..
Daar ben ik echter zeer enthousiast over, het is idd spotgoedkoop, maar wel kwalitatief in mijn ogen. Ik zou niet weten wat er mis is aan de plaats van de mediatoetsen. Ik vind dat ze goed bereikbaar en goed te gebruiken zijn.
Daar ben ik echter zeer enthousiast over, het is idd spotgoedkoop, maar wel kwalitatief in mijn ogen. Ik zou niet weten wat er mis is aan de plaats van de mediatoetsen. Ik vind dat ze goed bereikbaar en goed te gebruiken zijn.
@blacktarantulaX
De media elite heeft meer mediaknoppen, en heeft een ergonomische 'deuk' in het toetsenbord zitten.
De media elite heeft meer mediaknoppen, en heeft een ergonomische 'deuk' in het toetsenbord zitten.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn