MadMouse Control Freak Review

Qlone 28 december 2007, 655 views

MadMouse Control Freak

Pluspunten

• Goede, logische vormgeving
  • Goede levensduur
  • Glijdt niet weg

Minpunten

• Het opgedrukte madmouse logo slijt langzaam van de mat af en geeft mijn muis rode voetjes

Deze muismat heb ik als kado gekregen. Het is de eerste 'gamers' muismat in mijn bezit en hij bevalt me uitstekend. Ik gebruik een Apple bluetooth Mighty Mouse (wat een vrij zware muis is) dus het supergladde oppervlak is erg prettig en werkt soepel.

De 'mat' bestaat uit een plaat hard materiaal met een zeer glad oppervlak. Aan de onderkant zijn rubber voetjes geplakt zodat de mat niet wegglijdt. Door de vorm van de muismat heb je ruim voldoende bewegingsvrijheid voor de muis, zonder dat de mat onnodig groot wordt.

Na een jaar gebruik zijn er wat gebruikssporen (krasjes) te zien op de mat, maar het oppervlak is nog steeds erg soepel in het gebruik.

Heb jij ook een MadMouse Control Freak?