Cooler Master Notepal X2 Review

DutchPride 30 mei 2012, laatste update op 30 mei 2012, 2.186 views

Cooler Master Notepal X2

Pluspunten

• De Cooler Master Notepal X2, koelt heel goed, en houd de warmte van de laptop op de juiste temperatuur.
  • Het design van de Notepal X2 ziet er leuk uit, en is uitstekend afgewerkt.
  • Er zit een grote blauwe ledfan 140mm waar genoeg koeling vanaf komt, en uiteraard geen lawaai maakt.!

Minpunten

• Ik heb persoonlijk geen negatieve eigenschappen voor dit product, aangezien mijn laptop nogal een hitte produceerde, is de Notepal X2 voor mij een ideale uitvinding..

Kwaliteit Score: 4
Specificaties:

Materiaal Kunststof en metalen raster
Afmetingen (b / h / d) 375 x 290 x 42 mm; 14,7 x 11,4 x 1,6 inches
Compatibiliteit Ondersteunt alle 12"~15.4" laptops, tot 17"
Gewicht 900g
Afmeting ventilator 140 x140 x15 mm
Snelheid ventilator 700~1400 RPM
Type lager Groeflager
Levensduur ventilator 40.000 uur
Geluidsniveau ventilator (dB-A) 15 dBA (min.)
Nominale spanning 5 VDC
USB poort USB2.0/1.1 x 2 (input x 1; output x 1)
Lengte kabel 600 mm
Werkhoek 7,5 graden & 10 graden

Ik heb de Cooler Master Notepal X2 gebruikt, met een Acer Aspire 6930G die nogal warm werd aan de onderkant, bij de accu, en nogal plekker op de bovenbeen veroorzaakte..

Na aansluiten van de Notepal X2, merkte ik gelijk verschil, de laptop werd goed gekoeld en uiteraard ook me bovenbeen kreeg wat rust.

De Notepal X2 heeft een mooi design, en mooie kleuren combo met de kleuren zwart, en een blauwe led fan van 140mm..

Verder is de Notepal X2 in hoogte te verstellen, doormiddel van de pootjes, zodat je laptop schuin komt te staan..

Ook is de Notepal X2 gemaakt van stevig materiaal, en is te gebruiken tot 17 inch laptops.

Heb jij ook een Cooler Master Notepal X2?

Wat gebeurt er nu werkelijk met de temperaturen van de laptop (CPU/GPU)? Hoeveel worden dezen vermindert d.m.v het gebruik van de coolpad?
1400mm dat is 140 cm 8)7. Dat is wel super groot (nog grooter dan me liniaal)
hoeveel verschil qua graden