HP Pavilion P6-2103ED Review

chuck norit 29 mei 2012, laatste update op 29 mei 2012, 1.315 views

HP Pavilion P6-2103ED

Pluspunten

• Snel
  • Zeer stil
  • Klein

Minpunten

• Het knopje van de dvd drive die onder het klepje is geplaatst.
  • 1 Harde schijf

Features Score: 4
Ik heb deze HP voor iemand anders geinstalleerd en ben daar een paar dagen mee bezig geweest.
Dit is ook de enige ervaring die ik ermee had. Ik heb zelf ook altijd een HP gehad en ben er altijd zeer tevreden over geweest.
De P6-2103ED is een snelle, zeer stille pc (Je hoort bijna niets) pc maar ik wil toch even een review plaatsen om een heel irritante, belachelijke fout te melden voor mensen die misschien deze pc aan willen gaan schaffen. De knop van de dvd drive is onder het klepje geplaats met als gevolg dat het klepje voor de knop open draait. Dus het klepje zit voor de knop als ie open staat waardoor je het knopje niet meer aankunt om de dvd speler dicht te doen... Je moet hem dus dicht duwen. Dat ze dit zelf niet gezien hebben, snap ik niets van. Vandaar bouwkwaliteit en afwerking en design / ergonomie, slecht.

Heb jij ook een HP Pavilion P6-2103ED?

Hmm ik overweeg deze of iets soortgelijks aan te schaffen maar is ie zo klein dat ik er geen drives bij kan plaatsen?
Nee, ik heb 'm open gehad, ook om te kijken of dat eventueel zou kunnen. Hij is vrij leeg van binnen. Ik denk dat dat wel moet lukken.
Slechte productreview, totaal nietszeggend en ontzettend negatief omdat meneer het knopje van de DVD-drive niet kan indrukken om de drive te sluiten.
Zo'n drive kan tegen een duwtje hoor en gaat dat echt wel uit zichzelf dicht!

En wat is er negatief aan dat er één harde schijf in zit???? Dat is bij de meeste computers het geval. Werkelijk erg slecht en totaal niet relevant deze review!
Ik heb deze pc ook aangeschaft, met enige spijt. Afgezien van die inderdaad vreemde plaats van de knop, waardoor je er de dvd-drive niet mee kunt sluiten, is die bij mij ook bepaald niet stil. Er lijkt een lowbudget harde schijf in te zitten, die een brom geeft. Voor mensen die in een stille ruimte werken is dat heel irritant. Ik zou natuurlijk een pech exemplaar kunnen hebben, maar het exemplaar op de plank in de zaak waar ik hem kocht had eenzelfde brom, en enkele andere HP-types ook.
@iedereen: Een review op Kieskeurig meldt dat het met alle exemplaren zo is dat een irritante brom te horen is. Schijnt de harddisk te zijn die tegen de behuizing aan zit.
Deze persoon heeft er iets tussen gedaan waardoor het minder werd, wellicht is de harddisk ergens anders te plaatsen.
Maar inderdaad slechte zaak dit en zeker HP onwaardig!